Influencere Sindija Bokāne stāsta, vai uzskata sevi par veiksmīgu uzņēmēju 12
Covid-19 pandēmija iezīmējusi vairākas pārmaiņas dažādās dzīves jomās. Iespējams, kamēr vieniem uzņēmumos jāsaskaras ar pandēmijas radītajām grūtībām, tikmēr citi arī šajos apstākļos spējuši radīt tos no jauna. Turklāt arī vēl pirms pandēmijas visai aktīvi par savu uzņēmumu dibināšanu, iespējams, domājuši tieši jaunākās paaudzes pārstāvji.
“Mūsdienās manas un jaunākas paaudzes jaunieši ir ļoti mērķtiecīgi izveidot kaut ko savu. Viņi negrib iet strādāt garas stundas, grib gūt atpazīstamību,” TV24 raidījumā #RītdienasES skaidro uzņēmēja un digitālā satura autore Sindija Bokāne.
Arī pati Sindija trīs gadu laikā attīstījusi savu personīgo brendu, kas ir pārvērties par viņas uzņēmumu. “Es varētu teikt, ka uzskatu sevi par veiksmīgu, bet vienmēr ir iespēja augt. Svarīgi, ka es zinu, kāda ir vīzija, lai ietu tālāk. Katram uzņēmējam jāzina savas stiprās un vājās puses, lai ietu tālāk,” raidījumā skaidro uzņēmēja.
“Mans zīmols ir sācies ar mani. Man nebija sākotnēji ideja, ka ap mani tiks pulcēta liela komanda. Tiesa, nākotnē varbūt es to vēlētos. Es vienmēr esmu bijuši ļoti aktīva un man ir bijušas šīs iniciatīvas.”
Visu raidījuma #RītdienasES jaunāko epizodi skaties šeit.