Publicitātes foto

Influencere Sindija Bokāne stāsta, vai uzskata sevi par veiksmīgu uzņēmēju 12

Covid-19 pandēmija iezīmējusi vairākas pārmaiņas dažādās dzīves jomās. Iespējams, kamēr vieniem uzņēmumos jāsaskaras ar pandēmijas radītajām grūtībām, tikmēr citi arī šajos apstākļos spējuši radīt tos no jauna. Turklāt arī vēl pirms pandēmijas visai aktīvi par savu uzņēmumu dibināšanu, iespējams, domājuši  tieši jaunākās paaudzes pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

“Mūsdienās manas un jaunākas paaudzes jaunieši ir ļoti mērķtiecīgi izveidot kaut ko savu. Viņi negrib iet strādāt garas stundas, grib gūt atpazīstamību,” TV24 raidījumā #RītdienasES skaidro uzņēmēja un digitālā satura autore Sindija Bokāne.

Arī pati Sindija  trīs gadu laikā attīstījusi savu personīgo brendu, kas ir pārvērties par viņas uzņēmumu. “Es varētu teikt, ka uzskatu sevi par veiksmīgu, bet vienmēr ir iespēja augt. Svarīgi, ka es zinu, kāda ir vīzija, lai ietu tālāk. Katram uzņēmējam jāzina savas stiprās un vājās puses, lai ietu tālāk,” raidījumā skaidro uzņēmēja.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mans zīmols ir sācies ar mani. Man nebija sākotnēji ideja, ka ap mani tiks pulcēta liela komanda. Tiesa, nākotnē varbūt es to vēlētos. Es vienmēr esmu bijuši ļoti aktīva un man ir bijušas šīs iniciatīvas.”

Visu raidījuma #RītdienasES jaunāko epizodi skaties šeit.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.