«Inchcape» nostiprinās Latvijā 0
Automobiļu mazumtirdzniecības uzņēmuma “Inchcape” grupas pārstāvji Latvijā mainījuši nosaukumu, tā stiprinot atpazīstamību un pozīcijas tirgū.
“Ford” un “Mazda” autosalonu, kas līdz šim bija pazīstams ar nosaukumu “Baltic Motors”, turpmāk sauks “Inchcape Motors Latvia”, savukārt autosalons “BM Auto”, kur tirgo “BMW”, “Alpina”, “Mini”, “Jaguar”, “Land Rover”, “Range Rover” “premium” marku auto, kā arī “BMW” motociklus, turpmāk būs pazīstams kā “Inchcape BM Auto”.
Lielbritānijā bāzētais uzņēmums “Inchcape” ir viens no senākajiem un lielākajiem automobiļu tirgotājiem Eiropā. Latvijā tas darbojas kopš 2005. gada, kad kļuva par “Mazda” un “Jaguar” oficiālo pārstāvi, savukārt 2007. gadā tas iegādājās uzņēmumus “Baltic Motors” un “BM Auto”.
“Nosaukuma maiņa nenozīmē tikai izkārtnes nomainīšanu – mēs to uztveram kā izaicinājumu kļūt vēl labākiem, vēl kvalitatīvākiem, vēl radošākiem. Apvienojot visus “Inchcape” grupas Latvijā pārstāvētos “premium” zīmolus zem viena jumta, esam kļuvuši par lielāko “premium” auto salonu Baltijā, un šis ir tikai sākums,” norāda “Inchcape BM Auto” vadītājs Ivars Norvelis.
Septiņu gadu laikā “Inchcape” grupa bijusi viens no tirgus līderiem. Piemēram, šā gada pirmajos mēnešos “Inchcape” tirgus daļa Latvijā luksusa automobiļu segmentā sasniegusi jau 21,9%.
Par godu svinīgajam notikumam “Inchcape” visa gada garumā klientiem piedāvās īpašus servisa pakalpojumus. Gan esošajiem klientiem, gan visiem autobraucējiem, kuru īpašumā ir kāds no uzņēmuma pārstāvēto marku automobiļiem, servisā nodrošināta bezmaksas auto vizuālā apskate.