“Ikea” pieņēmis emocionālu, taču racionālu lēmumu: uzņēmums nāk klajā ar paziņojumu 8
Zviedrijas mājokļu labiekārtošanas preču tirgotājs “Ikea” pirmdien paziņoja, ka pārtrauks izdot tā slaveno drukāto katalogu, kam šogad aprit 70 gadu, ņemot vērā patērētāju aizvien lielāku pievēršanos digitālām alternatīvām.
“Patērētāju uzvedība un mediju patēriņš ir mainījies, un šobrīd “Ikea” katalogu lasa mazāk cilvēku, nekā iepriekšējos gados.
“Ikea” vēsta, ka pašu pirmo katalogu 1951.gadā izveidojis parts uzņēmuma dibinātājs Ingvars Kamprads, un tas tika izdots 285 000 kopiju.
Pēdējais iespiestais katalogs ticis izsūtīts šovasar un izdots 40 miljonos kopiju.