Ievērojami pieaugusi “Facebook” un “Twitter” auditorija Latvijā 0
Sociālā tīkla “facebook.com” regulāro lietotāju skaits Latvijā pēdējos trīs gados ir pieaudzis deviņas reizes, bet “twitter.com” regulāro lietotāju skaits ir četrkāršojies, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja “TNS” mārketinga vadītāja Laura Vendele.
Regulāro “facebook.com” apmeklētāju skaits pēdējos trīs gados pieaudzis no 24 000 vietnes apmeklētāju vidēji dienā 2010.gada pavasarī līdz 209 000 apmeklētāju 2012.gada rudenī, “twitter.com” lietotāju skaits – no 19 000 vietnes apmeklētāju vidēji dienā 2010.gada pavasarī līdz 82 000 apmeklētāju 2012.gada rudenī.
”TNS Latvia Digital” rudens pētījuma rezultāti liecina, ka “facebook.com” ir 10.populārākā, bet “twitter.com” ir 13. populārākā interneta vietne pēc vidējās vienas dienas auditorijas rādītājiem Latvijas iedzīvotāju vidū vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
Interneta vietni “facebook.com” vidēji dienā apmeklē 12% jeb 209 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, savukārt “twitter.com” vidēji dienā apmeklē 4,7% jeb 82 000 iedzīvotāju.
Pērn rudenī to iedzīvotāju vidū, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā ir lietojuši internetu, vidēji dienā interneta vietni “facebook.com” lietojuši 17,1%, bet “twitter.com” lietojuši 6,7% interneta lietotāju.
“TNS” ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā.