Ietaupījuma iespēja aptiekas piedāvājumā kā atbalsts Latvijas iedzīvotājiem 0
Pandēmijas ietekmē vairākkārt audzis pieprasījums pēc D vitamīna, un iedzīvotāji aptiekās arvien biežāk izvēlas aptiekas produktus, kuriem samazināta cena – to veicina gan ekonomiskā situācija, gan aptiekas piedāvājums klātienē un internetā, reaģējot uz iedzīvotāju pieprasījumu, lai ietaupītu, liecina „Mēness aptiekas” apkopotā pārdošanas statistika.
Pēdējā gada laikā līdz ar pandēmiju un ar to saistīto paradumu maiņu veselības aprūpē būtiski audzis pieprasījums arī vairākiem aptiekas produktiem. Salīdzinot ar laika periodu pirms gada, martā un aprīlī vairāk nekā par 35% audzis pieprasījums pēc D vitamīna, „Zvaigžņu cenu” periodā kopš marta vidus vairāk nekā uz pusi, salīdzinot šo laika posmu gadu iepriekš, ir pieaudzis pieprasījums pēc atsevišķiem produktiem kaulu un balsta sistēmas profilaksei.
Cena ir svarīga
Kopumā pieprasītākās preces, ko „Žvaigžņu cenu” ietvaros iegādājas iedzīvotāji, ir uztura bagātinātāji un vitamīni, kosmētika un medicīniskās preces.
Ņemot vērā, ka pandēmija ir ietekmējusi gan ekonomiku, gan iedzīvotāju ienākumus, „Mēness aptieka” kā prioritāti ir izvirzījusi atbalstu iedzīvotājiem – lai paplašinātu pieejamību, iedzīvotāju pirktākajiem un pieprasītākajiem 200 aptiekas produktiem kopš marta līdz 20 % ir samazinātas cenas.
Atspaids ģimeņu budžetā
„Pirmā mēneša laikā, kopš „Zvaigžņu cenas” tiek piemērotas pieprasītākajiem produktiem, iedzīvotāji ir ietaupījuši apmēram 190 tūkstošus eiro. Tas ir būtisks atspaids daudzu ģimeņu budžetos. Šo iespēju mēneša laikā ir izmantojuši gandrīz 300 tūkstoši iedzīvotāju Latvijā.
Aptiekas ir veselības aprūpes sastāvdaļa, tāpēc mums ar vislielāko rūpību jāizturas un jāsabalansē iedzīvotāju vēlmes, iespējas un vajadzības, lai iegādātos viņu veselībai patiešām nepieciešamus un piemērotus produktus.
Vienlaikus farmaceitam kā daļai no veselības aprūpes sistēmas ik dienu strādājot pacientu interesēs, ir svarīgi, lai varētu piedāvāt efektīvus aptiekas produktus kas ir izdevīgi arī no finansiālā aspekta. Tāpēc šobrīd ir īpaši būtiski, ka varam piedāvāt piemērotus produktus par zemāku cenu,” stāsta „Mēness aptieka” mazumtirdzniecības biznesa vadītāja Evita Jurjāne-Nelsone.
Pandēmija ietekmējusi gan ekonomiku, gan iedzīvotāju ienākumus, tāpēc „Mēness aptieka” kā prioritāti izvirzījusi atbalstu iedzīvotājiem – lai paplašinātu pieejamību, iedzīvotāju pirktākajiem un pieprasītākajiem 200 aptiekas produktiem kopš marta līdz 20 % ir samazinātas cenas.
Jaunais „Zvaigžņu cenu” samazinājums 200 produktiem tika aizsākts e-mēnessaptiekā (www.e-menessaptieka.lv), kur veiktos pasūtījumus bez maksas var izņemt 230 vietās visa Latvijā. Jauno apmeklētāju skaits kopš marta vidus e-mēnessaptiekā pieaudzis par 40%.
Kopš pandēmijas sākuma visā Latvijā nemainīgi turpina strādāt 230 Mēness aptiekas, ik dienu nodrošinot nepārtrauktu farmaceitisko aprūpi visā Latvijā.
Farmaceita konsultācija par zāļu lietošanu un recepšu zāļu piegādi var saņemt tiešsaistē, zvanot uz tālruni 8555; WhatsApp: +371 27050849 katru darba dienu no pulksten 9.00 līdz 18.00. Arī izmantojot tiešsaistes iespējas, „Mēness aptiekas” farmaceiti ir gatavi palīdzēt, sniedzot vislabāko farmaceitisko aprūpi. www.menessaptieka.lv
Latvijā, ik mēnesi apkalpojot 760 000 klientu, 230 „Mēness aptiekā” strādā 663 farmaceiti un farmaceita asistenti,. Tieši farmaceitu konsultācijas ir visbiežāk izmantotais aptiekas pakalpojums arī pandēmijas laikā, turklāt aptuveni katrs 10 aptiekas apmeklējums ir konsultācija bez pirkuma.
„Mēness aptieka” ir farmācijas nozarē mīlētākais un atbildīgākais zīmols Latvijā. Iedzīvotāju aptaujā, izmantojot īpašu starptautiski atzītu metodoloģiju, Latvijas mīlētāko zīmolu TOP otro gadu pēc kārtas “Mēness aptieka” ieguvusi pirmo vietu farmācijas nozarē. Īpaši izceļama “Mēness aptiekas” pozīcija sociālās atbildības jomā (HUMAN), kurā “Mēness aptieka”, esot pirmajā vietā farmācijas nozarē, kopējā mīlētāko zīmolu TOP ierindojas 25. vietā.
Ar augstāko rezultātu (87,7%) „Mēness aptieka” ir izvirzījusies klientu servisa līdera pozīcijā farmācijas jomā Latvijā. Farmācijas sektora pētījumu, lai noskaidrotu, kurā aptieku uzņēmumā ir vislabākā klientu apkalpošana Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, 2020. gada oktobrī un novembrī veicis uzņēmums „Dive Group”.