Sievietes ir veiksmīgākas klientu apkalpošanas jomā 3
Pieredze rāda, ka sievietes ir veiksmīgākas biznesā, kur lielu lomu spēlē klientu serviss – personiska ieinteresētība, līdzjūtība un rūpība. Lielākoties sievietēm ir attīstītāka empātija un emocionālā inteliģence – spēja saprast un uztvert gan savu, gan citu cilvēku noskaņojumu un vajadzības, kā arī uz tām arī veiksmīgāk atbildēt.
“Manuprāt, sievietes vieglāk spēj tikt galā ar savu ego, uzklausīt un sadzirdēt savus kolēģus vai klientus, spēj atzīt savu nezināšanu un lūgt padomu, kas biznesā ir ļoti svarīgi,” stāsta Krisberga.
Uz sievietēm var vairāk paļauties
Sievietes, īpaši Latvijā, ir pierādījušas, ka ir uzticamākas – uz viņām var paļauties vairāk nekā uz vīriešiem (protams, to nevajag absolutizēt!). Viņas ir pacietīgākas un spēj ilgstošāk darīt darbu, kas nesola tūlītēju apbalvojumu vai ieguvumu. Turklāt sievietes ir rūpīgākas un vairāk orientētas uz detaļām, spēj pamanīt nianses, kas palīdz savlaicīgi novērst neveiksmes.
Sievietes vairāk domā ilgtermiņā
Statistika liecina, ka sievietes retāk iekļūst ceļu satiksmes negadījumos. Arī biznesā, sievietes ir piesardzīgākas un piezemētākas, neuzņemas pārāk lielus riskus un strādā ar ilgtermiņa redzējumu, novērojumos dalās Krisberga.
“Tomēr sievietēm retāk nekā vīriešiem piemīt spēja paskatīties uz lietām plašāk un ambiciozāk – mēs lidojam zemāk. Sievietes piekāpjas vīriešiem, jo viņi vienkārši ir pašapzinīgāki un pārliecinātāki par sevi. Un kas tic sev, tam notic pasaule. Mums, sievietēm, atliek tikai sev pa īstam noticēt,” rezumē Krisberga.
Latvijas lielākā biznesa sieviešu konference “Sieviete biznesā 2016” šogad norisināsies Baltijas līmenī. Pasākums notiks šāgada 16.jūnijā Jūrmalā, viesnīcā “Baltic Beach Hotel and Spa”.
Konferencē, kurā piedalīsies 15 izcili lektori no Latvijas, Kanādas, ASV, Krievijas, Ukrainas un Somijas, tiks apskatītas vairākas aizraujošas tēmas, tostarp biznesa komunikācija, reputācija un motivācija.