Iedzīvotājiem svarīgāka ir pakalpojuma cena, nevis kvalitāte 0

Jauna pakalpojumu sniedzēja izvēles galvenais kritērijs Latvijas iedzīvotājiem ir cena, bet retāk sastopami iemesli ir kvalitāte un servisa līmenis, liecina Latvijas elektronisko sakaru sniedzēja “Lattelecom” veiktā telekomunikāciju un televīzijas lietotāju aptauja.

Reklāma
Reklāma
“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
RAKSTA REDAKTORS
Bez vainas vainīgs? Mirklī, kad trīs bērnu tēva Artūra kontā ienāca 200 eiro, viņš kļuva par bīstamu krāpnieku! 44
Lasīt citas ziņas

Cena ir svarīga 53% Latvijas iedzīvotāju, savukārt kvalitāte un apkalpošanas līmenis – attiecīgi tikai 17% un 9%.

Pētījumā secināts, ka kopumā Latvijas pakalpojumu lietotājs ir pacietīgs, pieticīgs un taupīgs – cenšas nemainīt pakalpojumu sniedzēju pēc pirmās problēmsituācijas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Noskaidrots, ka visbiežāk mainītie pakalpojumu sniedzēji ir skaistumkopšanas pakalpojumi un frizieris (19%), mobilo sakaru operators (18%), autoserviss (15%) un televīzijas pieslēgums (15%). Pat 60% gadījumu lietotājs meklē citu pakalpojumu sniedzēju esošo pakalpojumu neapmierinošās kvalitātes dēļ, tomēr galīgo lēmumu un izvēli nosaka tieši pakalpojuma cena (53%). Saņemtā pakalpojuma zemā kvalitāte un klientu servisa līmenis ir sekundāri un retāk sastopami iemesli, kas motivējuši īstenot pakalpojuma sniedzēja maiņu, – attiecīgi 17% un 9%.

Pēc “Lattelecom” komercdirektores Kerli Gabrilovičas teiktā, aptaujas dati apstiprina – lai arī pakalpojumu lietotājus bieži neapmierina saņemtā pakalpojuma kvalitāte un servisa līmenis, šie faktori reti kļūst par rīcības iniciatoriem mainīt esošo pakalpojumu sniedzēju.

Tikai puse aptaujāto respondentu nekavējoties informē pakalpojumu sniedzēju, ja ir neapmierināti ar saņemto pakalpojumu vai sadarbību ar pakalpojumu sniedzēju, bet otra daļa lietotāju gaida, kad problēma atkārtosies. Puse lietotāju par savu pieredzi izstāsta arī draugiem, radiem un kolēģiem, bet pretēji populāriem pieņēmumiem tikai viens no desmit respondentiem raksta par to interneta portālos un sociālajos tīklos.

Pētījums veikts maijā, un tajā piedalījās 500 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 20 līdz 60 gadiem. To veicis uzņēmums “Norstat Latvia” pēc “Lattelecom” pasūtījuma.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.