Iecienītais zīmols “Dzintars” sola sagādāt jaunus un patīkamus pārsteigumus 0
Uzņēmuma “Dzintars” saknes meklējamas 19.gadsimta vidū H.A. Brieger fabrikā, kad Heinrihs Ādolfs Brīgers Rīgā lika pamatus ziepju un parfimērijas fabrikai, kas vēlāk kļuva par vienu no lielākajiem kosmētikas ražotājiem Latvijā. “Dzintara” vārdu uzņēmums ieguva 1951.gadā, bet pērn tas atkal atguva vēsturisko “H.A.Brieger” nosaukumu. Kopš pagājušā gada zīmola “Dzintars” produkcija jaunā veidolā ir atgriezusies veikalu plauktos, bet SIA “H.A.Brieger” darbu atkal raduši daudzi pieredzējuši kādreizējā “Dzintara” darbinieki.
Uzņēmuma valdes loceklei un ražošanas vadītājai Sņežanai Geijerei kosmētikas produktu ražošanas jomā ir bagāta pieredze. Savulaik strādājusi vēl iepriekšējā “Dzintarā”, desmit gadi aizvadīti darbā farmācijas jomā, bet pēc SIA “H.A.Brieger” izveidošanas viņa ar lielu prieku piekritusi piedalīties ražošanas atjaunošanā.
“Kad ieraudzījām, kā izskatās ražošanas iekārtas pēc gandrīz gadu ilgas stāvēšanas, mums nācās tās palaist praktiski no jauna. Iekārtas nebija pareizi konservētas, viss bija pamests. Mums nācās iepirkt detaļas un ļoti daudz ko pārtaisīt, lai ražošanu efektivizētu,” viņa stāsta.
Zīmols “Dzintars” tirgū atgriezās ar jaunu jaudu, un pirmā gada laikā tapa vairāk nekā 60 jauni produkti. Sņežana Geijere atklāj, ka pirmie bijuši pircēju pieprasītākie produkti – lūpu balzāmi, krēms “Niveja”, kas tagad nes vārdu “Nīca”, roku krēmi, saules aizsargkrēmi un citi.
“Daži produkti ir pilnveidoti, to receptūras izmaiņas nav lielas, bet tehnoloģiju izmaiņas ir. Mūsu produktos vairāk nekā 90% ir dabiskas izcelsmes izejvielu, un mēs cenšamies šo procentu vēl palielināt,” teic ražošanas vadītāja.
Zīmola “Dzintars” cienītājus jau tuvākajā nākotnē gaida vairāki patīkami pārsteigumi, piemēram, funkcionālu produktu sērija matu kopšanai, būs arī speciāli dāmām “labākajos gados” domāta kosmētika.
Vairāk par uzņēmuma nākotnes plāniem un tā piedāvātajiem produktiem skatieties sižetā.