– Jūs uztverat ārējos impulsus – citu valstu pieredzi, dažādu guru padomus, vai iekšienē rīkojat speciālistu prāta vētras, izklausāt patērētāju ierosinājumus? 5
– Gan, gan. Gan ārējā informācija, gan iekšējā tirgus pieprasījums. Mums ir stratēģiskās plānošanas cikls un iknedēļas attīstības komitejas, kurās katru nedēļu domājam par jaunajām lietām. Tomēr ne jau tik ātri parādās rezultāti tādām jaunām lietām kā Wi-Fi, e-datu glabāšanai vai telemetrijai. Tam aiziet gadi.
Protams, visu uzņēmumu vadītāji interesējas par to, kas notiek pasaulē, ko dara citi uzņēmumi, kādas jaunās tehnoloģijas attīstās, kādas patēriņa tendences. Tas bija viens no iemesliem, kāpēc 2006. gadā sākām rīkot starptautiskas konferences. Ideju ģenerēšana ir nelineārs process, manā skatījumā, tas ir labirints ar dažādām izvēlēm. Tas labi aprakstīts grāmatā “Kolektīvais ģēnijs”, ko mēs uz konferences laiku izdosim kopā ar “Lauku Avīzes” izdevniecību. Esam lepni, ka mums kopīgi ir izdevies Latvijas lasītājiem piedāvāt šo grāmatu pāris mēnešus pēc tā oriģināldarba izdošanas ASV. Tajā radošais process uzzīmēts kā mudžeklis, kurā vadītājam jāspēj cilvēkus virzīt vajadzīgajā virzienā. Konference ir viens no domāšanas veicinātājiem.
– Šīsnedēļas konference “Bizness un radošums” nemaz nav par telekomunikāciju jomu.