Ja viņa ir veiksmīga profesionāle un nopelna vairāk nekā tu, tad viņa ir metusies darbos, lai noslēptu savu kā sievietes mazvērtību. Īsta sieviete nenīkst birojā. Ja viņa nopelna mazāk nekā tu, tad ir slikta profesionāle un tikai imitē, tāpat kā visas sievietes, spēju radīt ko nozīmīgu. Viņa ir spējīga veikt tikai primitīvas atkārtotas darbības. 0
Ja viņai nav sava biznesa, tad nav uz neko vairāk spējīga. Ja viņai ir savs bizness, tad viņa ir ciniska, pragmatiska un pilnīgi nesievišķīga. Ja strādā privātajā sektorā, tas nav zināms (vai drīzāk, tas ir zināms), kāpēc viņa vispār vajadzīga šefam. Ja sieviete nestrādā, tad ir slinka, dīkdiene un sapņo sēdēt uz vīra kaklu.
Bagātīgas iespējas kritikai dod personīgā dzīve. Ja sieviete nekad nav bijusi precējusies, viņa nevienam nav bijusi vajadzīga. Ja viņa bija precējusies, viņa nevarēja tikt galā ar sievas lomu un pieļāva laulības krahu. Ja esi viņai pirmais, tad viņa ir vecmeita.
Ja viņai bijis daudz vīriešu, viņa ir palaistuve. (Piezīme. Tā kā noteikt tavu priekšgājēju skaitu nav iespējams, visas sievietes var pamatoti apsūdzēt amorālā dzīvesveidā pirms iepazīšanās ar tevi).
Ja sievietei ir bērns, tā pati par sevi ir slikta pazīme. Nevienam nav pienākums barot svešus bērnus, kad visapkārt ir pilns ar bezbērnu sievietēm. Ja nav bērnu, un viņai vairāk nekā 25 vai viņa bija precējusies, viņa droši vien ir neauglīga vai nepiemīt mātes instinkts, vai pilnīga egoiste.
Ja viņa dzīvo kopā ar vecākiem, viņa ir memmesmeitiņa, garīgi un emocionāli nenobriedusi personība. Ja viņa dzīvo tālu prom no vecākiem, ir slikta meita, kas uzspļauj uz tēvu un māti.
Vienmēr ir iespējams un nepieciešams kritizēt vecumu. Atceries – sievietei nav laba vecuma! Viņa ir vai nu pārāk jauna, pārāk veca vai izskatās ļoti slikti savā vecumā.
Patiesi neierobežotas kritikas iespējas paver izskats un raksturs. Galvenais – laikus pamanīt trūkumus un pastāvīgi atgādināt par tiem.
Pat skaistām sievietēm ir mazi trūkumi – pārāk tievas potītes, pārāk resnas ausu ļipiņas, pārāk īss deguns vai pārāk garas kājas. Ja acīmredzamas nepilnības nevar atrast, tad viņai ir mākslīgs – lelles skaistums. Turklāt, skaistām sievietēm, kā likums ir:
a) muļķīga sejas izteiksme;
b) ātri apnīkošs skaistums;
c) vulgāras manieres;
d) vulgārs smaids.
Ja sieviete ir laba saimniece, tad viņa ir ar mājas tīrību apsēsta klukste. Ja nē, viņa ir sliņķe, kādu pasaule vēl nav redzējusi utt.
Sarežģīts gadījums – pašpārliecināta sieviete, kura kaut ko sasniegusi. Bet arī šeit pacietība un neatlaidība gūs virsroku. Piemēram, viņa lepojas ar savu akadēmisko grādu.
Atgādini viņai:
a) ka tā ir vienīgā lieta, ar ko viņa var lepoties, jo izskata un sievišķības jau viņai nav;
b) ka cena par šo grādu – nenokārtota personīgā dzīve;
c) ka disertācijas priekšmets ir neaktuāls, neoriģināls, vidējas kvalitātes un slikti formulēts;
d) ka ar tādu disertāciju nevienu nepārsteigt;
e) ka par labāko disertācijā jāpateicas zinātniskajam vadītājam;
f) ka H. disertācija par līdzīgu tēmu ir daudz labāka;
g) ka disertācijas aizstāvēšana nepalīdzēja pārvarēt frigiditāti;
h) ka aizstāvēja disertāciju pārāk vēlu, vidējais vecums kandidātiem – 28 gadi;
i) ka pat desmit disertācijas nespēj padarīt viņu par īstu sievieti, kuru ieraugot vien vīrieši būtu sajūsmā.
Ja ar to vēl nepietiek, pajautā, vai daudz viņa nopelna ar savu maģistra grādu, un apgaismo, ka striptīza dejotāja ar nepabeigtu vidējo izglītību pelna tik daudz mēneša laikā, cik viņa gadā.
Galvenā kritikas recepte – regularitāte. Katru dienu vairākas reizes. Nekādā gadījumā nestrīdies. Atbildi uz pretargumentiem ar smaidu, noglāsti galvu un pačuksti: “Es vienalga mīlu tevi, mazā, neskatoties ne uz ko…” Un tā katru reizi.
Kritikas kurss ilgst no 2 mēnešiem līdz 2 gadiem.