Huawei tiek apbalvots ar Pasaules Dabas fonda balvu “Climate Solver” 0
Uzņēmums Huawei Technologies par savu pasaulē vadošo risinājumu FusionSolar Smart PV ir ieguvis Pasaules Dabas fonda (WWF) 2020. gada balvu “Klimata pārmaiņu jautājuma risinātājs” (Climate Solver). Balvas pasniegšanas ceremonija notika Pekinā 2021. gada Klimata rīcības nedēļas (Climate Action Week) laikā. Pasākumu organizēja Pasaules Dabas fonds kopā ar Phoenix TV.
Kategorija “Klimata pārmaiņu jautājuma risinātājs” ir galvenā apbalvošanas ceremonijā “Oglekļa neitralitātes līderi”. Ikgadējā pasākums ir daļa no 2011. gadā Ķīnā dibinātā Pasaules Dabas fonda klimata problēmu risināšanas programmas. Tās mērķis ir radīt labvēlīgus apstākļus revolucionāru klimata tehnoloģiju radīšanas.
Apbalvojumam tiek izvirzīti novatoriskus zemas oglekļa emisijas risinājumi, kas palīdz īstenot mērķi noturēt globālās temperatūras paaugstināšanos zem 2℃.
Šī gada samitā pirmoreiz oficiāli tika pieteikta balva “Action Leadership”, kuras pamatā ir iniciatīva “Science Based Targets initiative” (SBTi) un ANO atbalstītā iniciatīva “Race to Zero”. Šī balva ir paredzēta tādu atsevišķu personu, komandu un projektu atpazīšanai, kas izcili darbojas biznesa saistību jautājumos, tehnoloģiju novatorismā un efektīvā saziņā.
Balvas mērķis ir mudināt uzņēmumus ieviest klimata pārmaiņas mazinošas darbības, motivējot dažādas nozares noteikt uz emisijas samazināšanas mērķus.
Samitā “Global Carbon Neutrality and China’s Role” (Oglekļa neitralitāte pasaulē un Ķīnas loma), kura laikā tika pasniegta balva, piedalījās daudz globālo viedokļu līderu, tostarp kādreizējais ASV viceprezidents Els Gors, ANO Vides programmas biroja Ķīnā pārstāvis Tu Ruihe un WWF International ģenerāldirektors Marko Lambertīni.
Pasākumā tika pārrunātu tādas tēmas kā globālā oglekļneitralitāte, korporatīvie lēmumi klimata mērķu sasniegšanā, zaļais finansējums, enerģētikas pārkārtošana, zaļā būvniecība un mazoglekļa pieeja pārvadājumos.
Kopš jūnija beigām Huawei risinājums Digital Power, izmantojot zaļo enerģiju, ir sniedzis klientiem iespēju saražot 403,4 miljardus kWh elektrības, ļāvis ietaupīt 12,4 miljardus kWh elektrības patēriņa un par 200 miljoniem tonnu samazināt CO2 emisiju, kas ir līdzvērtīgi 270 miljoniem iestādītu koku.