“Hesburger” pārdošanas apjomi Baltijā sasniedz 89 miljonus eiro 0
Lielākās Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas ķēdes “Hesburger” apkopotā informācija par finanšu rezultātiem 2019. gadā liecina, ka pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kāpuši par 12.5%, sasniedzot 89 miljonus eiro.
Pērn straujāko izaugsmi, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, kad pirmajās vietās ierindojās Lietuva, uzrādījusi Igaunija, pārdošanas apjoma pieaugumu kāpinot par 14%, sasniedzot 28 miljonus eiro.
Tikmēr Lietuva turpina uzrādīt stabilu augšupeju, pārdošanas apjomus kāpinot par 12%, kas naudas izteiksmē veido 32 miljonus eiro.
“Hesburger” attīstības direktore Ieva Salmela norāda, ka sasniegtie rezultāti ne tikai pozitīvi ietekmē uzņēmuma iespēju atvērt jaunas ēdināšanas vietas, bet arī ļauj attīstīt un ieviest jaunus risinājumus.
“Šogad visā Baltijā plānojam turpināt strādāt pie digitālo risinājumu ieviešanu. Nenoliedzami tas ir likumsakarīgs solis, ņemot vērā gan pircēju iepirkšanās paradumus, gan arī klientu augstās prasības attiecībā uz maltīti un klientu servisu.”
Paredzēts, ka tiks investēts divu jaunu ēdināšanas vietu atvēršanā Lietuvā – Viļņā un Klaipēdā, savukārt Igaunijā plānota vienas ēdināšanas vietas atvēršana Narvā.
Arī Latvijā gada nogalē tiks sākts darbs pie jaunu ēdināšanas vietu attīstības projektiem.
Kopējais apkalpoto “Hesburger” klientu skaits pērn Baltijā ir 25,6 miljoni
Baltijā vidēji gada laikā “Hesburger” ēdināšanas vietās tiek apkalpoti 25,6 miljoni klientu, kas attiecīgi “Hesburger” apmeklē arī biežāk par vienu reizi.
Lietuvā šis rādītājs ir visaugstākais, gadā sasniedzot aptuveni 10 miljonus klientu, Latvijā un Igaunijā šim rādītājam esot attiecīgi 8,6 un 7 miljonu apmērā.
“Hesburger” ir lielākā ātrās ēdināšanas ķēde Somijā un Baltijā ar vairāk nekā 40 gadu pieredzi nozarē.
Šobrīd “Hesburger” tīklā ir 50 ēdināšanas vietas visā Latvijā, uzņēmuma pārdošanas apjoms 2019. gadā sasniedza 29 miljonus eiro, kas ir par 11% vairāk nekā gadu iepriekš.