Juglā Rīgā atklāts “Hesburger”.
Juglā Rīgā atklāts “Hesburger”.
Publicitātes foto.

“Hesburger” Latvijā saskāries ar šķēršļiem saules paneļu ierīkošanā 0

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesburger” viena restorāna aprīkošana ar saules paneļiem izmaksās apmēram 10 000 eiro, intervijā aģentūrai LETA pastāstīja “Hesburger” vadītājs Kari Salmela.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

Viņš sacīja, ka uzņēmuma ilgtspējas veicināšanai saules paneļi tiks uzstādīti pakāpeniski.

Šāda prakse ieviesta Somijā, taču plāno to īstenot arī Baltijā.
CITI ŠOBRĪD LASA

“Latvijā bijām plānojuši to sākt jau gada pirmajos mēnešos, bet saskārāmies ar dažādām grūtībām, piemēram, būvatļaujām u.tml. Attiecīgi pāris restorānus aprīkosim ar saules paneļiem jau šogad, bet lielākā aktivitāte šajā segmentā varētu būt nākamgad,” sacīja Salmela.

Viņš piebilda, ka mērķis ir uzstādīt saules paneļus visiem restorāniem. Restorānu ēkas pieder “Hesburger”.

LETA jau ziņoja, ka “Hesburger” tīkls Latvijā šogad plāno atvērt vēl divus ātrās ēdināšanas restorānus. Patlaban “Hesburger” tīklā Latvijā ir 47 restorāni, savukārt šogad atvērs vienu restorānu tirdzniecības centrā “Ozols” (iepriekš “Azur”, kur restorāns jau atradās) un gada beigās vienu Olainē. Tādējādi gada beigās “Hesburger” būs gandrīz 50 restorāni.

Tāpat ziņots, ka “Hesburger” pārdošanas apmērs Latvijā 2018.gadā ir sasniedzis 26,1 miljonu eiro, kas ir par 16% vairāk nekā 2017.gadā.

Kompānijas pārstāvji informēja, ka kopējais “Hesburger” pārdošanas apmērs Baltijas valstīs pagājušajā gadā ir sasniedzis 80,07 miljonus eiro, kas ir par 18% vairāk nekā 2017.gadā. Straujākais pārdošanas apmēra kāpums bija Lietuvā, kur tas audzis par 24% un sasniedzis 29,01 miljonu eiro. Savukārt Igaunijā pārdošanas apjoms audzis par 13% un sasniedza 24,95 miljonus eiro.

Ar zīmolu “Hesburger” darbojas 476 struktūrvienības deviņās valstīs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.