“Hesburger” Latvijā saskāries ar šķēršļiem saules paneļu ierīkošanā 0
Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesburger” viena restorāna aprīkošana ar saules paneļiem izmaksās apmēram 10 000 eiro, intervijā aģentūrai LETA pastāstīja “Hesburger” vadītājs Kari Salmela.
Viņš sacīja, ka uzņēmuma ilgtspējas veicināšanai saules paneļi tiks uzstādīti pakāpeniski.
“Latvijā bijām plānojuši to sākt jau gada pirmajos mēnešos, bet saskārāmies ar dažādām grūtībām, piemēram, būvatļaujām u.tml. Attiecīgi pāris restorānus aprīkosim ar saules paneļiem jau šogad, bet lielākā aktivitāte šajā segmentā varētu būt nākamgad,” sacīja Salmela.
LETA jau ziņoja, ka “Hesburger” tīkls Latvijā šogad plāno atvērt vēl divus ātrās ēdināšanas restorānus. Patlaban “Hesburger” tīklā Latvijā ir 47 restorāni, savukārt šogad atvērs vienu restorānu tirdzniecības centrā “Ozols” (iepriekš “Azur”, kur restorāns jau atradās) un gada beigās vienu Olainē. Tādējādi gada beigās “Hesburger” būs gandrīz 50 restorāni.
Tāpat ziņots, ka “Hesburger” pārdošanas apmērs Latvijā 2018.gadā ir sasniedzis 26,1 miljonu eiro, kas ir par 16% vairāk nekā 2017.gadā.
Kompānijas pārstāvji informēja, ka kopējais “Hesburger” pārdošanas apmērs Baltijas valstīs pagājušajā gadā ir sasniedzis 80,07 miljonus eiro, kas ir par 18% vairāk nekā 2017.gadā. Straujākais pārdošanas apmēra kāpums bija Lietuvā, kur tas audzis par 24% un sasniedzis 29,01 miljonu eiro. Savukārt Igaunijā pārdošanas apjoms audzis par 13% un sasniedza 24,95 miljonus eiro.
Ar zīmolu “Hesburger” darbojas 476 struktūrvienības deviņās valstīs.