“Hesburger” investējis četrus miljonus eiro mobilās lietotnes pilnveidošanā 0
Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls “Hesburger” investējis četrus miljonus eiro mobilās lietotnes pilnveidošanā, taču darbi tās uzlabošanā turpinās, aģentūru LETA informēja “Hesburger” attīstības direktore Ieva Salmela.
Salmela minēja, ka darbs pie lietotnes uzlabošanas, kā arī uzlabojumiem katras valsts individuālajai versijai ir likumsakarīgs, jo lietotāju skaits katrā valstī turpina pieaug, tostarp Latvijā lietotnes lietotāju skaits gada laikā ir audzis visstraujāk – gandrīz divas reizes.
Kopš “Hesburger” lietotnes aktivizēšanas Latvijā 2017.gada septembrī, tās lejupielāžu skaits ir sasniedzis vairāk nekā 208 000. Vienlaikus Lietuvā “Hesburger” lietotnei ir apmēram 126 000 lietotāju, bet Igaunijā – apmēram 118 000 lietotāju. Dienas laikā Latvijā ar lietotnes starpniecību vidēji tiek veikti apmēram 5000 pasūtījumu, kamēr Igaunijā – apmēram 4000, bet Lietuvā – apmēram 3000 pasūtījumu.
Vidējā summa, kuru “Hesburger” klienti Latvijā tērē, pasūtot maltīti lietotnē, ir 6,63 eiro, Igaunijā – 7,68 eiro, bet Lietuvā – 5,81 eiro.
LETA jau ziņoja, ka “Hesburger” pārdošanas apmērs Baltijas valstīs pagājušajā gadā veidoja 80,07 miljonus eiro, kas ir par 18% vairāk nekā 2017.gadā. Tostarp Latvijā “Hesburger” ieņēmumi bija 26,1 miljons eiro, kas ir par 16% vairāk, Lietuvā pārdošanas apmēri pieauga par 24% un bija 29,01 miljons eiro, bet Igaunijā pārdošanas apmērs palielinājās par 13% un sasniedza 24,95 miljonus eiro.
Ar zīmolu “Hesburger” darbojas 476 struktūrvienības deviņās valstīs.