Haoss Dānijā: tūkstošiem cilvēku paliek bez mobilajiem sakariem, nav iespējams sazvanīt avārijas dienestus un “ātro palīdzību” 19
TDC, Dānijas lielākais telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs, piedzīvo plašus pakalpojumu traucējumus, kuru dēļ tūkstošiem klientu nevar veikt zvanus, tostarp ārkārtas dienestiem pa tālruni 112, vēsta dāņu medijs The Copenhagen Post.
Problēma, šķiet, radusies programmatūras atjauninājuma dēļ, kas tika ieviests trešdien, taču tas izgāzās, norādīja TDC komunikācijas vadītājs Lasse Bjerre Sørensens. Lai gan precīzs iemesls vēl tiek izmeklēts, Sørensens TV2 apliecināja, ka uzņēmums pārskata savas procedūras, lai novērstu līdzīgas problēmas nākotnē.
Traucējumi ir izraisījuši nopietnas sekas. Fīnes policija ir nosūtījusi visas pieejamās patruļmašīnas uz ielām un aicina iedzīvotājus vērsties pie policijas tieši, ja nav iespējams sazināties pa tālruni. Amatpersonas arī iesaka izmantot cita operatora telefonus vai izņemt SIM karti, jo tālruņi var pieslēgties ārkārtas dienestiem arī bez SIM kartes.
Klientiem ar piekļuvi internetam tiek ieteikts sazināties, izmantojot alternatīvas metodes, piemēram, FaceTime vai Facebook Messenger.
TDC, kas nodrošina mobilo sakaru, interneta un televīzijas pakalpojumus visā Dānijā, nav noteicis precīzu termiņu problēmas atrisināšanai, taču neparedz, ka traucējumi ilgs vairākas dienas.
Udenrigsministeriets Globale Vagtcenter er pt. ikke ramt af de aktuelle TDC-netværksudfordringer og tager fortsat imod opkald på +45 3392 1112. Hvis du ikke kan foretage opkald på din mobiltelefon og har behov for akut rådgivning, kan du sende en mail til [email protected] via wifi.
— Udenrigsministeriets Borgerservice (@UMBorgerservice) November 28, 2024
Tulkojums: Dānijas Ārlietu ministrijas Globālais dežūrcentrs pašlaik nav skarts no TDC tīkla problēmām un turpina pieņemt zvanus pa tālruni +45 3392 1112. Ja jūs nevarat veikt zvanus no sava mobilā tālruņa un jums ir nepieciešama steidzama palīdzība, varat nosūtīt e-pastu uz [email protected], izmantojot Wi-Fi savienojumu.