Hannoverē demonstrē virtuālā atbalsta sistēmu servisu tehniķiem 0

Pēc “Agritechnica 2017” materiāliem sagatavojis Jānis Kažotnieks, mehanizācijas eksperts

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
3 visbīstamākās zodiaka zīmju pārstāves, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var atņemt citas vīrieti
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Vācijas pilsētā Hannoverē nupat notikušajā industrijas izstādē “Agritechnica 2017” cita starpā tika demonstrēts SmartService 4.0 virtuālais atbalsts servisu tehniskajam personālam, kuru izstrādājusi kompānija Amazonen-Werke H.Dreyer GmbH & Co., iegūstot vienu no izstādes 39 sudraba medaļām.


Servisu tehniķiem aizvien biežāk nepieciešamas arvien specifiskākas apmācības, lai tiktu galā ar problēmām, kas radušās tai vai citai komplicētai tehnikas vienībai. Tai pašā laikā bieži vien ir tā, ka klients prasa problēmu atrisināt pēc iespējas ātrāk un tad nav laika gaidīt, kamēr ieradīsies ražotāja servisa pārstāvis.


Laikmetā, kad mašīnas kļūst aizvien komplicētākas, Amazone ar savu SmartService 4.0 nodrošina savu pārstāvju servisu ar virtuālo apmācību programmatūru, kas palīdz atrisināt radušās tehniskās problēmas maksimāli ātrā laikā un efektīvi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Programmatūra ļauj strādāt, gan izmantojot multimediju tehnoloģijas, gan arī uz lauka, izmantojot planšetes. Konstatējot reālo situāciju, kas radusies servisa tehniķim katrā konkrētā gadījumā, profesionāls servisa konsultants reālajā laikā spēj sniegt derīgus padomus, lai situāciju pēc iespējas veiksmīgāk atrisinātu. Šī sistēma strādā daudz labāk nekā vienkārša konsultācija pa telefonu.


Žurnāla ” Agro Tops” novembra izdevums.
Žurnāla ” Agro Tops” novembra izdevums.

Vairāk lasiet žurnālā Agro Tops

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.