“Gribēja atstāt divus mazus puikas, jo viņi gribēja maksāt ar karti” – starppilsētu autobusā šofera rīcība raisa neizpratni, taču puikas tomēr nepaliek uz ielas 60
Platformā “X” aculiecinieks Jānis Bērziņš raksta, ka vērsies ar sūdzību Autotransporta direkcijā, cerot, ka iestāde, kas nodarbojas ar sabiedriskā transporta plānošanu, licenču izsniegšanu pārvadājumu veikšanai, starptautisko pārvadājumu jomas attīstīšanu reaģēs uz notikušo.
Labdien, @ATD_LV šodien maršrutā 19.05 Jēkabpils – Viesīte šoferis gribēja atstāt divus mazus puikas, jo viņi gribēja maksāt ar karti, bet šoferis kļūdaini izsita ar skaidru naudu un spieda viņiem maksāt. Pārējie pasažieri sametās, bet citādi puikas būtu palikuši uz ielas! 1/2
— Jānis Bērziņš (@eiduss) October 6, 2023
Vīrietis raksta: ”Šodien maršrutā Jēkabpils – Viesīte šoferis gribēja atstāt divus mazus puikas, jo viņi gribēja maksāt ar karti, bet šoferis kļūdaini izsita ar skaidru naudu un spieda viņiem maksāt. Pārējie pasažieri sametās, bet citādi puikas būtu palikuši uz ielas!”
Šī ir kārtēja šoferu nekorektā un rupjā rīcība Tukuma auto apkalpotajos maršrutos. Vai tiešām tur nevar neko darīt? Jūs vienmēr skaisti atbildat uz sūdzībām, bet nekas nemainās! Vai tiešām tam tā ir jābūt?”
Autotransporta direkcija uz ziņu noreaģējusi: “Paldies par ziņu. Šāda rīcība no šofera puses nav pieņemama, pārbaudīsim, pārkāpumu gadījumā lemsim par sodu, paldies par precīzo informāciju.”
Paldies par ziņu. Šāda rīcība no šofera puses nav pieņemama, pārbaudīsim, pārkāpumu gadījumā lemsim par sodu, paldies par precīzo informāciju.
— ATD (@ATD_LV) October 6, 2023
Likstas ar starppilsētu pasažieru pārvadātājiem pēdējā laikā tiešām samilzušas. Pakalpojuma izmantotāji nereti sūdzas par autobusu stūrētāju visatļautību. Arī sūdzības autors Jānis Bērziņš ziņu papildinājis ar saviem novērojumiem: “Ceru, ka beidzot būs pārmaiņas. Bet es nespēju pieņemt rupju attieksmi kā normu. Teju katru reizi šoferis ir rupjš pret kādu no pasažieriem. Gandrīz vienmēr šoferi elš un pūš, ja braucu ar bērniem un izmantoju 3+ karti. Situācijas atkārtojas dienu no dienas.”
Paldies par atbildi. Ceru, ka beidzot būs pārmaiņas. Bet es nespēju pieņemt rupju attieksmi kā normu. Teju katru reizi šoferis ir rupjš pret kādu no pasažieriem. Gandrīz vienmēr šoferi elš un pūš, ja braucu ar bērniem un izmantoju 3+ karti. Situācijas atkārtojas dienu no dienas.
— Jānis Bērziņš (@eiduss) October 6, 2023
Arī komentētāji dalās pieredzē.
Mana māsīca dzīvo ZĪrijā. Katru reizi atbraucot uz Latviju viņa šausminās par nepieklājīgajiem, pukstošajiem šoferiem. Vienmēr neapmierināti, pukstoši un nepieklājīgi.
— Ilze Sedlina (@ilze_sedlina) October 6, 2023
Šāda rupja šofera dēļ, dēls atteicies braukt ar autobusu. Nu jau rit otrais gads.
— Liepas satumst.. (@starpsaule) October 7, 2023
Kāpēc vienmēr tas notiek ar bērniem, kuri īsti nevar sevi aizstāvēt pret pieaugušo varas pozīcijā? Katrreiz lūzt sirds, iedomājoties savējos šādā situācijā
— Sancia (@SLRKBMM) October 7, 2023
Pēdējā laikā likstas ar starppilsētu pasažieru pārvadātājiem tik tiešām samilzušas. Autotransporta direkcija plāno lemt par soda piemērošanu pasažieru pārvadātājam ar autobusiem AS “Liepājas autobusu parks” par septembrī neizpildītajiem reisiem. Maršrutu tīkla daļās “Liepāja” un “Pierīga” septembrī nav izpildīti vairāk nekā 50 reisu, savukārt maršruta tīkla daļā “Ogre, Aizkraukle” – vairāk nekā 30 reisu.