Foto – Agnese Aljēna

Grantu programmā “Atspēriens” izvēlēti desmit finālisti 0

Grantu programmā “Atspēriens” ir izvērtētas iesniegtās idejas un noteikti desmit finālisti, kuriem būs iespēja izveidot sava produkta vai pakalpojuma reklāmas video, lai maija vidū tos nodotu publiskam sabiedrības balsojumam, aģentūru LETA informē Rīgas dome.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Balsot varēs vienu reizi dienā, izmantojot sociālā tīkla “Facebook” kontu. Ar sabiedrības balsojuma palīdzību tiks noskaidroti konkursa uzvarētāji.

Pretendentiem, kuru idejas nav tikušas finālā, organizatori pateicās par dalību un aicina piedalīties nākamajā konkursa kārtā šī gada rudenī.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kopumā grantu programmā “Atspēriens” šī gada pavasara konkursā vērtēšanai tika iesniegti 35 pieteikumi.

Katrs granta pretendents no “Atspēriena” var saņemt līdz 12 000 eiro lielu atbalstu. Pie atbalstāmajām izmaksām tiek pieskaitīta telpu īre, ražošanas iekārtu iegāde un citas ar uzņēmējdarbības attīstību saistītas izmaksas, kā arī pirmo reizi programmas īstenošanas vēsturē – arī apgrozāmie līdzekļi.

Kopš 2009.gada “Atspērienam” pieteikušies vairāk kā 1700 dalībnieki, no kuriem 153 saņēmuši atbalstu. To vidū ir tādi uzņēmumi kā dekoratīvo gaismas burtu ražotāji SIA “Piku”, bērnu apģērbu ražotājs SIA “HEBE”, Latvijā izstrādātas audio sistēmas ražotāji SIA “Certes Technologies”, robotikas konstruktora “SumoBoy” radītāji SIA “RobotNest” un citi.

“Atspēriens” programmas mērķis ir veicināt mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Rīgā, kā arī sekmēt jaunas uzņēmējdarbības un uzņēmēju produktu popularitāti. Programmas laikā piešķirtais atbalsts palīdz uzņēmējam izveidot infrastruktūru veiksmīgas komercdarbības uzsākšanai.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.