“Google” iegādājas mūzikas straumēšanas pakalpojumu “Songza” 0
ASV interneta gigants “Google” otrdien paziņoja par bezmaksas mūzikas straumēšanas servisa “Songza” iegādi.
Lai arī “Google” nav nosaucis darījuma cenu, medijos tā tiek lēsta ap 15 miljoniem ASV dolāru (11 miljoniem eiro).
“Ar prieku paziņojam par pievienošanos “Google”,” teikts “Songza” mājaslapā. “Nespējam iedomāties vēl piemērotāku kompāniju, kas palīdzētu mūsu mēģinājumos nodrošināt vislabāko muzikālo pavadījumu katrai tavas dzīves situācijai.”
“Songza” atlasa dziesmas, ņemot vērā lietotāju atrašanās vietu un noskaņojumu. Ieteiktās dziesmas atšķirsies atkarībā no tā, vai klausītājs strādā birojā vai arī sporto.
Izlaista “Songza” aplikācija, ko atbalsta mobilie tālruņi ar “iOs” un “Android” operētājsistēmām.
Pakalpojums tiks integrēts “Google Play Music” un “YouTube”. “Tas ir lielisks serviss, kurš ar kontekstuāliem un ekspertu sastādītiem dziesmu sarakstiem ļauj īstajā brīdī izbaudīt īsto mūziku,” norādīja “Google”.
Patlaban populārākie mūzikas straumēšanas pakalpojumi ir “Spotify” un “Pandora”.
Kompānijas “Google”, “Amazon” un “Apple” cenšas nostiprināt savas pozīcijas šajā lauciņā. Maijā “Apple” par trim miljardiem dolāru (2,2 miljardiem eiro) pārpirka uzņēmumus “Beats Music” un “Beats Electronics”, ko dibinājis reperis “Dr Dre”.