Google Ads audits 15 minūtēs paša spēkiem 0
Viena no lielākajām kļūdām, kuru Jūs kā Google Ads reklāmdevējs varat pieļaut, ir iestatīt savu kontu un domāt, ka varēsiet aizmirst par to. Lai Google reklāma būtu efektīva Jūsu uzņēmumam nepietiek ar kampaņas iestatīšanu un automatizētu stratēģiju izvēli.
Ja Jūs domājat to tā rīkoties, tad es varu Jums garantēt, ka:
• Jūs palaidīsiet garām iespējas atrast vairāk potenciālo klientu un veikt vairāk pārdošanu.
• Jums būs jātērē vairāk naudas par Google reklāmām, nekā nepieciešams.
Labākais veids, kā uzlabot rezultātus un samazināt tēriņus, ir veikt Google Ads konta auditu.
Ir divi veidi, kā pārbaudīt savu Google Ads kontu:
• Izmantojiet automatizētu rīku, kas visu izdarīs Jūsu vietā. Tas ir ātrākais un vienkāršākais risinājums, bet parasti tas parādīs tikai acīmredzamas problēmas.
• Veiciet manuālu revīziju, kuras laikā pats pārbaudiet visus sava Google Ads konta galvenos aspektus vai arī kāds cits var izdarīt to Jūsu vietā.
Google Ads audita rīki
Ir pieejami vairāki tiešsaistes rīki, kas var pārbaudīt Jūsu Google Ads kampaņas. Tomēr lielākā daļa no tiem ir maksas pakalpojumi.
Ievērojams izņēmums ir Adzooma, kas pilnīgi BEZMAKSAS piedāvā Google Ads auditu (viņi to sauc par Google Ads veiktspējas pārskatu).Pat ja Jūs gatavojaties veikt padziļinātu Google Ads konta manuālu revīziju, es iesaku Jums izmantot bezmaksas auditu no Adzooma.
Tas izdarīs labu darbu, atrodot jebkuru vāju vietu, un izcels lietas, kuras visvairāk izmaksās Jums zaudēto pārdošanu vai liekas tērēšanas dēļ.
Google Ads konta manuāla revīzija
Nekas Jums netraucēs pašam veikt rūpīgu Google Ads auditu, jo varat pats strādāt ar savu kontu.
Ir četras galvenās jomas, kurām vajadzētu pievērst uzmanību:
1. Kampaņas iestatījumi
Jums vajadzētu pārbaudīt galvenās konfigurācijas opcijas katrai no Jūsu kampaņām. Piemēram:
• Vai Jūs izmantojat atsevišķas kampaņas klikšķiem un konversijām?
• Vai Jums ir kampaņa par zīmola nosaukuma noteikumiem?
• Vai Jums ir atkārtotā mārketinga kampaņa?
• Vai Jūsu atrašanās vietas iestatījumi ir pareizi?
• Vai Jūsu budžets ir pietiekami liels?
• Vai reklāmguvumu izsekošana ir pareizi iestatīta?
2. Reklāmu grupas
Reklāmu grupa ietver sevī vairākus atslēgvārdus un vienu vai vairākas reklāmas, kas tiks rādītas, ja viens no šiem atslēgvārdiem ir saskaņots ar lietotāja meklēšanas pieprasījumu.
Jums vajadzētu izvairīties no pārāk daudz atslēgvārdu katrā reklāmas grupā, jo tas var novest pie atbilstības trūkuma starp atslēgvārdiem un reklāmām. Un tas, savukārt, var izraisīt Jūsu kvalitātes rādītāju samazināšanos, kas nozīmē, ka Jūs maksāsiet vairāk par katru klikšķi.
Vajadzētu pārbaudīt, vai Jums ir pietiekami daudz reklāmas grupu un ka katrā no tām nav vairāk par dažiem atslēgvārdiem. Turklāt jāpārliecinās, ka Jūsu noklusējuma cenas ir pietiekami augstas, lai sniegtu Jums lapu klasifikāciju.
3. Atslēgvārdi
Kad runa ir par atslēgvārdiem, ir diezgan maz lietas, kuras Jums vajadzētu pārbaudīt kā daļu no jūsu Google Ads audita:
• Vai Jūs izmantojat pareizos atslēgvārdu atbilstības veidus?
• Vai Jums ir pietiekami daudz negatīvu atslēgvārdu?
• Vai visiem Jūsu atslēgvārdiem ir labas kvalitātes rādītāji?
• Vai slikti izpildītie atslēgvārdi ir apturēti?
• Vai esat izmantojis meklēšanas vienumu pārskatu, lai atrastu jaunus negatīvus atslēgvārdus, ko pievienot savām kampaņām?
4. Reklāma
Visbeidzot, Jums vajadzētu pārbaudīt faktiskās reklāmas savā Google Ads kontā. Dažas no lietām, kas jāpārbauda, ir:
• Vai esat sadalījis savu reklāmas kopiju?
• Vai visām reklāmām piemīt spēcīgas priekšrocības un USP (unikāls pārdošanas punkts)?
• Vai visām reklāmām ir normatīva pareizrakstība un gramatika?
• Vai kādas reklāmas ir noraidītas?
• Vai Jūsu reklāmas izmanto sludinājumu virsrakstu?
• Vai reklāmas ir saistītas ar visiem reklāmas grupas atslēgvārdiem?
Uzņēmums SIA J Konsult ir Google Premier Partneri, kas palīdz saviem klientiem sasniegt viņu biznesa mērķus, sazinieties ar mums, ja Jums ir kādi jautājumi par to, kā pārbaudīt Jūsu Google Ads kontu. Ar prieku palīdzēsim www.jkonsult.lv !