Tā izskatīsies Centrālā stacija Rīgā pēc “Rail Baltica” projekta īstenošanas.
Tā izskatīsies Centrālā stacija Rīgā pēc “Rail Baltica” projekta īstenošanas.
“EDZL” vizualizācija

Ģeotehniskās izpētes laikā “Rail Baltica” Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas posmā neatrod sprādzienbīstamus priekšmetus 0

Dzelzceļa projekta “Rail Baltica” Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas posmā nesprāgušās munīcijas jeb UXO skanēšanas procesā sprādzienbīstami priekšmeti nav konstatēti, aģentūru LETA informēja projekta ieviesēju Latvijā SIA “Eiropas dzelzceļa līnijas” pārstāve Rita Voronkova.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

“Rail Baltica” Rīgas Centrālā dzelzceļa stacijas, Dzelzceļa tilta pār Daugavu un visas saistītās infrastruktūras projektētājs un būvnieks – pilnsabiedrība “BereRix” – veic rūpīgu ģeotehnisko izpēti Daugavā, uz peroniem, starpposmos, tiek vērtēta augsne un grunts, meklē nesprāgušo munīciju un apstrādā datus laboratorijā.

Datus, kurus iegūst dabā un no laboratorijas, analizē, interpretē un izmanto grunts un virsmas ģeotehniskā modeļa papildināšanai un uzlabošanai.

CITI ŠOBRĪD LASA

Darbu laikā pašreiz veikti 2056 metri urbumu, pabeigta UXO skenēšana, kurā netika konstatēti sprādzienbīstami priekšmeti, laboratorijās veikti 1500 testi. Tāpat veikti 835 metri spiediena mērījumu un 1980 metri statiskās zondēšanas testu.

Pilsētvidē un laboratorijā iegūto datu analīze un piemērošana ģeotehniskajam modelim ir “Besix Engineering department” jeb BED atbildība. BED komandas iekšējie eksperti atbild par to, lai izpētē iegūtie dati būtu kvalitatīvi un izmantojami, kā arī maina izpētes procesu, ja tiek konstatētas neparedzētas lietas, kas var būt noderīgas projektētājiem. Izpētes darbos iesaistīts vietējais uzņēmums “Ceļu projekts”. Izpētes procesu nodrošina vairāk nekā 20 cilvēku komanda pilsētvidē, laboratorijās un birojos.

“BereRix” turpina veikt ģeotehniskās izpētes darbus topošās “Rail Baltica” Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas būvniecības vietās.

“Rail Baltica” projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Paredzēts, ka “Rail Baltica” izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka “Rail Baltica” dzelzceļa līnija būs gatava satiksmei 2026.gadā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.