Galvenais – finišēt 0

Kādreiz, kad vīri vēl bija vīri un automobiļi īsti kaujas zirgi, katra rallista galvenais uzdevums, goda un cieņas jautājums bija finišēt. Ja šo vēsturisko principu attiecinām uz “Monte Carlo historigue”, pulciņš Latvijas pārstāvju ir sumināmi.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
“Neizslēdzu, ka tiks ierosināta lieta par novešanu līdz pašnāvībai.” Anna Sedokova tikusi intervēta saistībā ar Jāņa Timmas aiziešanu mūžībā 25
“Šobrīd runa ir par dienām, varbūt dažām nedēļām…” Didzis Šmits aicina latviešiem “ieslēgt” izdzīvošanas instinktu 2
Kokteilis
10 iemesli, kāpēc Ūdensvīrs ir visbrīnišķīgākā zodiaka zīme
Lasīt citas ziņas

Ziņas no finiša pagaidām trūcīgas. Viņi gan jau ir mājās, taču pēc gara ceļa, kā saka, vēl nav runājami. Tādēļ pagaidām tikai oficiāla rezultātu tabula un divas bildītes, kuras Staņēviča/Kirkovalda ekipāžas vārdā mums no trases atsūtīja Toms Pastars. Nr. 241 finišā ir bijusi labākā no visām, kas šeit brauca ar bijušajā PSRS ražotu auto. Savukārt Kārlis Miķelsons uzskatāms par uzvarētāju “grupā 1” – auto, kas būvēti pirms 1966. gada.

 

“Monte Carlo historigue” rezultāti

Vieta Numurs Ekipāža Auto
1.
100 Brianti (FRA) / Chol Alpine-Renault A110
2.
41
Coppola (FRA) / Sussot Alpine-Renault A310
3.
121
Babini (IT A) / Capsoni Porsche 911
28.
275
Mikelsons (LVA) / Vuguls Jaguar XK 140 coupe
42. 225
Kashin (LVA) / Caune Jaguar type e
53.
241
Stanevics (LVA) / Kirkovalds VAZ-2103
195.
274
Borisov (LVA) / Zinovyev GAZ Volga M21
247.
237
Elbakjans (LVA) / Trups Moskvich 408
253.
229
Terentyev (RUS) / Terentyev Triumph TR4a

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.