Galvenais – finišēt 0
Kādreiz, kad vīri vēl bija vīri un automobiļi īsti kaujas zirgi, katra rallista galvenais uzdevums, goda un cieņas jautājums bija finišēt. Ja šo vēsturisko principu attiecinām uz “Monte Carlo historigue”, pulciņš Latvijas pārstāvju ir sumināmi.
Ziņas no finiša pagaidām trūcīgas. Viņi gan jau ir mājās, taču pēc gara ceļa, kā saka, vēl nav runājami. Tādēļ pagaidām tikai oficiāla rezultātu tabula un divas bildītes, kuras Staņēviča/Kirkovalda ekipāžas vārdā mums no trases atsūtīja Toms Pastars. Nr. 241 finišā ir bijusi labākā no visām, kas šeit brauca ar bijušajā PSRS ražotu auto. Savukārt Kārlis Miķelsons uzskatāms par uzvarētāju “grupā 1” – auto, kas būvēti pirms 1966. gada.
“Monte Carlo historigue” rezultāti
Vieta | Numurs | Ekipāža | Auto |
1. |
100 | Brianti (FRA) / Chol | Alpine-Renault A110 |
2. |
41 |
Coppola (FRA) / Sussot | Alpine-Renault A310 |
3. |
121 |
Babini (IT A) / Capsoni | Porsche 911 |
28. |
275 |
Mikelsons (LVA) / Vuguls | Jaguar XK 140 coupe |
42. | 225 |
Kashin (LVA) / Caune | Jaguar type e |
53. |
241 |
Stanevics (LVA) / Kirkovalds | VAZ-2103 |
195. |
274 |
Borisov (LVA) / Zinovyev | GAZ Volga M21 |
247. |
237 |
Elbakjans (LVA) / Trups | Moskvich 408 |
253. |
229 |
Terentyev (RUS) / Terentyev | Triumph TR4a |