Latvijas gada auto foto

“Gada auto” – kā tad to “Škodu” ievēlēja? 0

Konkursa “Latvijas Gada auto 2014” norises un intriga pamazām noguļas vēstures plauktos. Nākamgad par kādu no šiem balsosim “ar maku” (ja pietiekami spēcīgi būsim).

Reklāma
Reklāma
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
7 brīnumēdieni! Pārtikas produkti, kuru regulāra iekļaušana ēdienkartē kavē ādas novecošanos
Lasīt citas ziņas

Un sāksim jaunu konkursu. Pirmais pretendents jau ieradies Rīgā un neoficiāli pieteikts. Tas ir jaunais “Nissan Qashqai”, kas šonedēļ jau apskatāms “Skandi” un “Norde” salonos.

Aizvadītā konkursa sakarā tomēr atlikusi viena interesanta izpēte. Kā zināms – balsojums ir atklāts. Un varam papētīt, kas un kā tad to “Oktāviju” ievēlēja.

CITI ŠOBRĪD LASA

Visi ievēlēja. Precīzāk – tikai viens no 29 balsojušajiem žūrijas biedriem atstāja uzvarētāju bez pun-ktiem. Un vēlējās, lai Gada auto būtu “Audi”. Karlīne Štāla. Toties pieci vērtētāji “Škodai” deva desmitniekus – žurnālists Guntis Vīksna no Valmieras, rallija “Kurzeme” ilggadējs direktors liepājnieks Uldis Hmieļevskis, autoservisa “V4 motors” īpašnieks un fotogrāfs Raimonds Volonts, uzņēmēji Evija Kukuvasa un Juris Petuhovs, kuru ikdienā lietotie auto ir no visai augstiem “premium” plauktiem. Vēl virkne atzīmju, kas aug-stākas par seši, un – pārliecinoša uzvara.

Otrās vietas ieguvējs “Peugeot 308” saņēma tikai vienu augstāko atzīmi – no dizainera (mēbeles un interjers) Jāņa Mežuļa. Bet arī tukšumu tabulā tam maz – tikai pieci kungi un – atkal Karlīne…

Īsts trilleris savērpās ap vietām no trešās līdz piektajai. Līdz pēdējai pieskaitītajai anketai (Pauls Timrots) trijniekā bija “Clio”, nevis “Audi”. Un “Mazda 6”, savukārt no “Renault” atpalika tikai par vienu punktu. Visiem trim samērā liels atbalstītāju skaits, desmitnieku vairāk A3 “limuzīnam”. “Mazdu” par gada auto vēlējās saukt tieslietu eksperts Oskars Irbītis, “Renault” – “Transporent” vadītājs Marats Blate.

Sestajā vietā mums šogad ir “Honda CR-V”. Bez desmitniekiem, bet ar augstu nopietnu, universālu komfortu gribošu kungu – “Latvenergo” transporta direktora Edgara Utāna un Oskara Irbīša – vērtējumu.

Septītā pozīcija – “Opel Ampera”. Divi desmitnieki! No Rīgas domes darbinieka Aigara Evardsona un žūrijas priekšsēdētāja žurnālista Ata Jansona. Pēdējais savu izvēli skaidroja ar vēlmi titulu piešķirt kaut kam patiesi nebijušam, īstam jaunumam, nevis ļoti labiem auto, kuri tomēr ir un paliek labu ražotāju normālas attīstības produkti.

Astotais no astoņiem – pagājušā gada uzvarētāja “VW Golf” jaunais “Variant”. Viens desmitnieks – no TV režisora Roberta Jansona. Daudzi apmēram šāda satura komentāri – lielisks, bet nevar jau vienmēr balsot par “VW”…

Reklāma
Reklāma

Vēl jāpiebilst, ka pirmajā ziņu vilnī bija pazudušas divas ļoti interesantas “papildnominācijas”.

Šā gada konkursa jaunievedums – “Latvijas inovācija”. Balva Latvijas uzņēmējam par interesantu jaunumu satiksmes jomā. Uz to pretendēja Rīgā būvēts elektrisks velosipēds, CSDD informatīvās mobilās aplikācijas un “Jāņa Sētas” digitālās kartogrāfijas un navigācijas produkti. Pārliecinoši uzvarēja pēdējie.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.