Foto – LETA

Fotoradariem būs turpinājums? 0

Karalis ir miris, lai dzīvo karalis! Tā gribas izsaukties, vērtējot lēmumu neatpirkt fotoradarus no Vācijas ražotāja, kas nozīmē ilgi stieptās un apbružātās Latvijas fotoradaru sāgas beigas, un neviens vien autovadītājs ironiski var nodomāt: “Finita la comedia.”

Reklāma
Reklāma

 

7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
Lasīt citas ziņas

Valstij šī izrāde ir beigusies samērā veiksmīgi, visi palikuši savos amatos, un vienīgais vainīgais ir visiem zināms, tas ir privātais partneris. Nemēģinot attaisnot privātā partnera neizdarības, pildot vai drīzāk nepildot līgumu, tikai godīgi būtu, ja arī valsts no savas puses atzītu pieļautās kļūdas. Taisnība, ka privātais partneris projekta īstenošanas laikā aktīvi centās nopelnīt, un droši vien, ka tieši šis mērķis bija daudz svarīgāks par satiksmes drošības stiprināšanu. Tomēr jau biznesa ābece māca, ka jebkura uzņēmuma pamatuzdevums ir peļņas gūšana, par ko laikam neko nebija dzirdējuši projekta partneri no valsts puses, iestrādājot līgumā kā kompensāciju uzņēmējam nevis fiksētu summu, bet procentus no soda naudām – jo vairāk noķers, jo vairāk nopelnīs. Ja privātajam partnerim paredzētā samaksa būtu nemainīga, projekts, iespējams, būtu turpinājies, bet tuvredzīgi sastādītie līguma nosacījumi to nepieļāva.

Fotoradari uz Ziemassvētkiem no Latvijas ceļiem pazudīšot, un atkal tos varēsim ieraudzīt pēc pāris gadiem, bet līdz 1. martam gaidīsim Satiksmes ministrijas ierosinājumus, kurus izstrādāt uzdevusi valdība. Aicinām Satiksmes ministriju iekļaut lēmumu izstrādes procesā arī sabiedrisko organizāciju pārstāvjus un satiksmes drošības ekspertus, kuru viedoklis noteikti būtu noderīgs ministrijas ierēdņiem. Tas būtu pat izdevīgi ministrijai, jo varētu prezentēt priekšlikumus nevis kā pāris darbinieku izstrādātu dokumentu, bet kā plaši apspriestu, kopīgi ar autovadītājus pārstāvošām organizācijām un ekspertiem izdiskutētu redzējumu, kas īpaši nepieciešams pēc līdzšinējās neveiksmes.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.