Foto: AP/LETA/SCANPIX

FOTO: zīmols Burberry pieteicies apvērsumu modes pasaulē – moderni būs zīmolu logotipi 0

Burberry ir pasaules mēroga ekskluzīvo apģērbu zīmols, kas reprezentē citādu britu identitāti. Zīmols atpazīstams ar savu logo visā pasaulē.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

Londonas modes nedēļā zīmols prezentēja jaunākās modes tendences gan sieviešu, gan vīriešu apģērbu kolekcijās.

Burberry arī šajā sezonā uzsvaru licis uz aktuālajiem toņiem – balts, melns, sarkans, pelēks un brūns.

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī Burberry jaunā kolekcija norāda uz to, ka modē atgriežas dažādi ādas elementi apģērbā, tostarp ādas svārki, kleitas, bikses un jakas. Tāpat zīmols piedāvā apdrukas ar faunas motīviem, kas izskatās eleganti dažādās apģērbu kombinācijās.

Burberry norāda arī uz plisējuma un gofrējuma aktualitāti jaunajās modes kolekcijās. Tāpat arī metālisku elementu un pērļu izmantošana apģērbos, kas lieliski papildina, izceļ un padara apģērbu krāšņāku.

Visbeidzot Burberry ir viens no tiem, kas šajā rudenī pieteicis logomānijas triumfu. Vēl salīdzinoši nesen zīmolu produkti ar logotipu apdrukām izraisīja nepatiku modes pazinēju vidū, taču šoruden luksusa zīmolu logotipi ir atgriezušies modē.

Foto:

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.