FOTO: Sabiedrībā zināmas dāmas dalās savos skaistuma un kosmētikas izvēles noslēpumos 0
Ar ikgadējās Skaistuma dienu kampaņas atklāšanu Rīgā iecienītajā un nupat 15 gadus jubileju sasniegušajā universālveikalā Stockmann tika prezentēts grima tendenču un dekoratīvās kosmētikas produktu jaunumu ceļvedis, kurā vienuviet apkopotas gan populārākās sezonas make-up tendences, gan atzītu skaistumkopšanas un modes ekspertu ieteikumus un sabiedrībā zināmu dāmu skaistuma noslēpumi.
Līdz ar grima ceļveža atklāšanu universālveikala Stockmann kosmētikas nodaļā nu ir pieejams arī dienas vai vakara grima uzklāšanas pakalpojums, ko veic īpaši apmācīti make-up profesionāļi, sniedzot veikala klientiem īsā laikā saposties īpašam notikumam, svētkiem vai darba pasākumam. Pakalpojums ietver dienas vai vakara grima uzklāšanu dažādām gaumēm – no klasiska līdz drosmīgākam grimam, kas atbilst labākajām sezonas tendencēm. Grima ceļvedī arī piedāvāts ieskats un vadlīnijas vienpadsmit dažādiem make-up veidiem saviem nozīmīgajiem brīžiem.
Make-up ceļveža izstrādē bija aicinātas sabiedrībā zināmas dāmas – uzņēmēja un zināmo muzikālā projekta “Tautumeitas” un mūziķa Markusa Rivas pārstāve Santa Kola, televīzijas personība un harizmātiskā Jana Duļevska, stila un vizāža speciāliste Laura Valuta un dzīvesstila blogere Unnika Annika, tādēļ par godu prezentācijas pasākumam tika sapostas Stockmann kosmētikas nodaļā, lai vienotos kopīgā foto sesijā.
1. Jana Duļevska un Santa Kola dalās savos skaistuma noslēpumos
TV raidījumu vadītāja Jana Duļevska ikdienā strādā ar grima profesionāļiem, kas viņu gatavo pirms fotosesijām, TV raidījumu filmēšanām, pasākumiem un nozīmīgiem brīžiem, tādēļ, iegādājoties kosmētiku, izvēlas tos produktus, kurus ieteikuši vizāžisti vai ļaujas speciāli apmācītu konsultantu rekomendācijām veikalos.
“Dekoratīvā kosmētika ir lielisks līdzeklis, lai paspilgtinātu un izceltu sievietes būtību un tās vizuālo tēlu, un palīdz veidot koptāku un elegantāku izskatu. Tādēļ naudu kvalitatīvai dekoratīvai kosmētikai cenšos netaupīt, jo uzskatu to kā ieguldījumu nākotnē,” – saka Jana. Tai pat laikā viņa kosmētikas izvēlē ir prātīga un vienmēr paļaujas uz uzticamiem zīmoliem un pašas pārbaudītiem vai profesionālu grima mākslinieku ieteiktiem produktiem. Ikdienā lūpām Jana izvēlas pasteļtoņus vai – tieši pretēji, kā pati saka, Ferrari krāsas koši sarkano toni, un šobrīd viņas iecienītākās lūpu krāsas ir no zīmoliem Giorgio Armani un Lancome. Savukārt par būtisku grima sastāvdaļu Jana uzskata bronzeri, lai sejas āda izskatītos vitālāka un svaigāka, un ir iecienījusi zīmolu MAC un Tom Ford bronzerus.
Uzņēmēja un producente Santa Kola atzīst, ka seko līdzi jaunumiem un tendencēm, taču ļoti prātīgi izvēlas skaistumkopšanas produktus. “Gan dekoratīvā, gan kopjošā kosmētika, ko lietoju, gadu laikā ir periodiski mainījusies. Es neesmu no tām sievietēm, kam patīk eksperimentēt un nepārtraukti izmēģināt kaut ko jaunu – ja kaut ko sev atbilstošu atrodu, tad attiecīgo produktu lietoju ilgstoši un mainu tikai tad, ja atrodu kaut ko labāku vietā,”- stāsta Santa. “Sociālajos tīklos sekoju vairākiem grima māksliniekiem un skaistuma blogeriem, tādā veidā uzzinu par interesantākajiem jaunumiem, taču, lai pārliecinātos, ka izvēlētais zīmols, produkts vai tonis der tieši man, pirms tā iegādāšanās pārbaudu to uz savas ādas.”
Jana uzsver, ka agrāk, kad aktīvi strādāja kā modele un piedalījās skaistumkonkursos, tad ar make-up eksperimentiem saskārās ikdienā, tādēļ šie eksperimenti ir palīdzējuši nonākt pie secinājumiem, kas patīk un piestāv. “Šobrīd pārsvarā pieturos pie klasiska grima. Savukārt, kad apmeklēju publiskus pasākumus, reizēm izmantoju profesionālu grima mākslinieku pakalpojumus, jo tas viennozīmīgi ir ērtāk, rezultāts labāk izskatās fotogrāfijās un arī iekšēji dod lielāku pārliecinātības sajūtu. Taču reizēs, kad nav pietiekami daudz laika, lai ieplānotu vizīti pie grima profesionāļa, tieku galā pati – pateicoties agrāko skaistumkonkursu pieredzei, kad katru rītu bija jau jāizskatās perfekti un ar grimu bija jātiek galā pašai.” Santas ikdienas grims šoruden ir ļoti vienkāršs – tonālais krēms, vieglas acu ēnas, acu laineris, skropstu tuša un šad tad izgaismojošs pūderis, un ar šo uzdevumu tiek galā 10 minūšu laikā.
Gan Santa, gan Jana uzsver, ka dekoratīvās kosmētikas lietošanai jābūt sabalansētai un gaumīgai, sievietei ikdienā ir sevi jāsakopj un jālieto gan nepieciešamā kopjošā, gan arī dekoratīvā kosmētika.
2. Modē veselīga, kopta un starojoša sejas āda
Savukārt stila un vizāža speciāliste Laura Valuta uzsver, ka jebkura sieviete izskatīsies labi, ja sejas āda būs kopta un starojoša. “Šobrīd modē ir nevis bieza grima kārta, bet gan rūpīgi kopta āda. Laura aicina pirms dekoratīvās kosmētikas uzklāšanas vienmēr lietot mitrinošu krēmu.”saka Laura un piebilst, ka ikvienas sievietes kosmētikas maciņā pietiks tikai ar pāris dekoratīvās kosmētikas produktiem, taču tiem ir jābūt piemērotiem lietošanai gan ikdienai, gan svētku reizēm.
3. Gada tumšākajā sezonā var uzdrīkstēties eksperimentēt
Dzīvesstila blogere Unnika Annika ikdienā atbalsta konservatīvu un neuzkrītošu grimu un iesaka izvēlēties kvalitatīvus, taču neliela daudzuma dekoratīvās kosmētikas produktus. Toties gada tumšākajā laikā un svētku sezonā aicina ļauties drosmīgiem make-up eksperimentiem. “Viens no trikiem, kuru pielietoju gan es, gan vizāžisti, ir okeāna zilgana vai zaļgana apakšējā acs līnija, un šis risinājums padara skatienu interesantāku un vēl vairāk izceļ manu brūno acu krāsu. Parasti tiek iekrāsota tieši gļotāda, līdz ar to izvēlos zīmuli ar ūdens noturības īpašībām.” Rudens – ziemas sezonā Unnika Annika sava grima paletē ievieš tumšākas un izteiksmīgākas toņu gammas gan lūpu krāsu, gan acu ēnu izvēlē, piemēram, izvēloties Burgundijas vīna krāsas vai plūmju sarkanu lūpu krāsu.