FOTO: “Rimi” atklāj jauno e-veikala platformu “Rimi Drive” 0
Mazumtirgotāja “Rimi Latvia” jaunatklātajā e-veikalā pasūtītās preces pircēji varēs saņemt piegādē uz norādīto adresi, saņemšanas punktos un “Rimi Drive” piestātnē, otrdien e-veikala un “Rimi Drive” atklāšanas pasākumā sacīja “Rimi Latvia” valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Viņš uzsvēra, ka “Rimi Latvia” attīstības fokuss ir ērta un ātra iepirkšanās, tāpēc digitālu risinājumu ieviešanā pēdējos trijos gados Baltijā investēti 7,7 miljoni eiro. Savukārt konkrēti investīcijas e-veikala un “Rimi Drive” izveidē Turlais aģentūrai LETA neatklāja.
Vienlaikus Turlais sacīja, ka patlaban strādās viens “Rimi Drive”, savukārt nākotnē paredzēti vēl seši līdz septiņi. Pagaidām gan viņš neminēja, cik ilgā laikā plānots attīstīt nākamos “Rimi Drive”, taču pauda pārliecību, ka tas notiks tuvākajā nākotnē. “Viss atkarīgs no būvniecības procesiem,” viņš piebilda.
Tajā pašā laikā “Rimi Latvia” e-komercijas formāta direktors Didzis Kirstuks stāstīja, ka pirms tiek izdarīta izvēle par pasūtījuma saņemšanas veidu, nepieciešams autorizēties “Rimi.lv” e-pastā. Pēc tam jāizvēlas nepieciešamās preces un jāveic apmaksu. Pēc šīm darbībām pircējam tiks piešķirts PIN kods.
Pēc Kirstuka minētā, pircējiem, kuri izvēlēsies saņemt pasūtīto preci saņemšanas punktos pie “Rimi”, kuri atrodas tirdzniecības centros “Ozols” un “Spice”, būs nepieciešams ievadīt saņemto PIN kodu attiecīgajā terminālī un “Rimi” darbinieks izsniegs pasūtīto preci.
Otra iespēja ir saņemt pasūtīto preci ar piegādi uz norādīto adresi. “Jāņem vērā, ka pieprasījums pēc piegādēm varētu būt liels, tāpēc, ja pircējs vēlēsies saņemt savu pasūtījumu norādītajā laikā un vietā, vēlams veikt pasūtījumu no rīta. Jo vēlāk pasūtīs, jo lielāka iespēja, ka pircējam izdevīgais laiks būs jau aizņemts,” teica Kirstuks.
Viņš piebilda, ka patlaban piegādes uz norādīto adresi komplektēs “Rimi” veikalā tirdzniecības centrā “Spice”. Piegādes pieejamas Rīgas teritorijā un Mārupē, bet nākotnē piegādes teritorija tiks paplašināta.
Savukārt, izvēloties “Rimi Drive” iespēju, pircējam pēc pasūtījuma ir jāierodas “Rimi Drive” punktā, terminālī jāievada pasūtījuma PIN kods un jādodas uz norādīto piestātni, kurā “Rimi” darbinieks izsniegs pasūtījumu. Tie pircēji, kuri “Rimi” profilā būs norādījuši savas automašīnas numura zīmi, piebraucot pie “Rimi Drive” termināļa, nebūs nepieciešams ievadīt PIN kodu, jo tiks nolasīta ievadītā automašīnas numura zīme.
LETA jau ziņoja, ka “Rimi Latvia” pērn strādāja ar 893,692 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 10,9% un bija 45,305 miljoni eiro.
Kompānija “Rimi Latvia” reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums “Rimi Baltic”.