Bankas "Citadele" jaunā filiāle.
Bankas "Citadele" jaunā filiāle.
Publicitātes foto

FOTO: Pie letes vairs neapkalpos – “Citadele” atver jauna koncepta filiāli 2

Daugavpilī klientiem durvis ir vērusi jauna koncepta “Citadeles” filiāle, tajā ir ieviests pilnībā jauns klientu apkalpošanas veids, portāls “LA.lv” noskaidroja bankā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
“Viņš ļoti labi apzinās, ka daudzi no viņa grib atbrīvoties.” Eksperts nosauc brīdi, no kura Putina dienas būs skaitītas
Lasīt citas ziņas

Proti, klienti vairs netiek apkalpoti pie letes, bet gan pie apaļiem galdiem, kur bankas konsultanti un klienti var daudz ērtāk un individuālāk pārrunāt aktuālos finanšu jautājumus.

Tāpat filiāle ir ieguvusi jaunu, modernu dizainu un interjeru.
CITI ŠOBRĪD LASA

Bankas “Citadele” Privātpersonu apkalpošanas direkcijas vadītāja Anna Fišere-Kaļķe norāda, ka jaunā filiāle ir ieguvusi jaunu dizainu atbilstoši “Citadeles” zīmola vadlīnijām.

“Esam arī pilnībā izmainījuši klientu apkalpošanas veidu, lai mēs būtu tuvāk klientiem,” atzīmē A. Fišere-Kaļķe.

“Ja agrāk bankas darbinieki apkalpoja klientus aiz letes, tagad pie apaļa galda mēs kopā ar klientiem malkojam gardu kafiju kā līdzvērtīgi biznesa partneri. Mēs esam atvērtāki un pieejamāki klientiem, izzinot klientu vajadzības un sniedzot klientiem vairāk iespēju,” skaidro bankas pārstāve.

Viņa uzsver: “Katrai vizītei bankā ir jākļūst par pievienoto vērtību klientam. Tas ir viens no mūsu izcila servisa pamatiem.”

Bankas "Citadele" jaunā filiālē

Arī ienākot filiālē, klienti nevis nonāk pie rindu mašīnas, bet viņus personīgi sagaida servisa vadītājs, kas noskaidro klienta vajadzības un palīdz nonākt pie nepieciešamā bankas speciālista – vai tas būtu finanšu konsultants par ikdienas pakalpojumiem, vai uzņēmumu apkalpošanas menedžeris, vai kase skaidras naudas darījumiem.

“Šādi klientu apkalpošana būs daudz personīgāka un patīkamāka,” prognozē A. Fišere- Kaļķe.

Bankas “Citadele” valdes loceklis Vladislavs Mironovs uzsver, ka filiāle tagad kļūst par kontaktu dibināšanas vietu un konsultāciju centru, jo mūsdienu tehnoloģijas ļauj visus ikdienas darījumus veikt attālināti.

“Mēs vēlamies būt tuvāk saviem klientiem – gan strauji attīstot digitālos pakalpojumus, lai cilvēki pēc iespējas vairāk bankas pakalpojumu varētu izmantot savos datoros un viedtālruņos jebkurā sev ērtā vietā un laikā, gan arī daudz individuālāk apkalpojot klientus filiālēs,” saka V. Mironovs.

Viņš norāda, ka šobrīd “Citadeles” klienti vairāk nekā 95% pārskaitījumu veic internetbankā un mobilajā lietotnē.

Īpaši strauji aug “Citadeles” mobilās lietotnes izmantošanas biežums, kas liecina, ka klienti arvien vairāk novērtē attālināto pakalpojumu ērtumu, ātrumu un “Citadeles” mobilajā lietotnē ieviestos risinājumus.

Pēc V. Mironova teiktā, uz filiāli klienti nāk, lai saņemtu augstas kvalitātes konsultācijas un uzzinātu vairāk par savām iespējām gan plānojot lielākus pirkumus, gan risinot ikdienas situācijas, gan plānojot savu ilgtermiņa labklājību un dzīves kvalitāti.

“Līdz ar to arī filiālēm ir jāmainās, lai sniegtu risinājumus mūsdienīga cilvēka vajadzībām.

Reklāma
Reklāma

Tagad tas ir noticis arī mūsu filiālē Daugavpilī,” uzsver VMironovs, piebilstot, ka “līdz ar tehnoloģiju attīstību banku pakalpojumi mainās, un līdzi tiem mainās arī filiāles”.

“Citadeles” Daugavpils filiāles renovētās telpas atrodas turpat, kur agrāk – Daugavpilī, Rīgas ielā 34. Darba laiks: darba dienās plkst. 8.30 – 17.30.

Par “Citadeli”

Bankas “Citadele” akcionāri ir Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka un starptautiska investoru grupa ar pieredzi banku sektorā visā pasaulē. “Citadeles” koncerns tiek pārvaldīts no Latvijas ar meitas uzņēmumiem un filiālēm Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Šveicē.

“Citadele” nodrošina norēķinus un karšu maksājumus, aizdevumus, noguldījumu, ieguldījumu, aktīvu pārvaldes un līzinga pakalpojumus, kā arī virkni ekskluzīvus, unikālus produktus.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.