Armands Simsons ar sievu Ivetu un meitu.
Armands Simsons ar sievu Ivetu un meitu.
Foto: Kaspars Filips Dobrovoļskis

FOTO: pašmāju slavenības un viņu bērni iepazīstas ar dzīvesstila zīmolu jaunumiem 0

Par rudens ierašanos liecina ne tikai laika apstākļi un koku lapu pakāpeniskās pārvērtības, bet arī dažādu zīmolu jaunās rudens kolekcijas un jau par sezonu maiņas tradīciju kļuvusī sabiedrisko attiecību aģentūras Polhem PR Latvia rīkotā preses diena. Šoruden pirmo reizi aģentūras vēsturē tā bija ieturēta ģimenes dzīvesstila tematikā un to kuplā skaitā apmeklēja sabiedrībā zināmas personas, modes un skaistumkopšanas mediju pārstāvji, ģimenes un dzīvesstila blogeri, kas baudīja dzīvespriecīgo atmosfēru, Skrīveru saldumus, Ricberry gardumus, atspirdzinošās sulas un pat virtuļu piramīdu.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
Bez vainas vainīgs? Mirklī, kad trīs bērnu tēva Artūra kontā ienāca 200 eiro, viņš kļuva par bīstamu krāpnieku!
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
Lasīt citas ziņas

Košajā un atraktīvajā preses dienā apmeklētājiem bija iespēja iepazīties ar dažādiem jaunumiem gan no pašmāju zīmoliem, gan arī pasaulē jau labi pazīstamiem un iecienītiem savas jomas pārstāvjiem. Pārstāvēto zīmolu vidū bija apģērbu un aksesuāru zīmoli RESERVED, COLORFALL, skaistumkopšanas zīmoli MĀRA NATURALS, TRESOR D’AMBRE, ZUZE & FRIENDS un SPLAT, kā arī rotaļlietu zīmols FISHER PRICE un velosipēdu zīmols BUNGI BUNGI.

Zīmols RESERVED rudeni sagaida ar dabīgiem zemes toņiem, brūnām, vecrozā un dzintara, nokrāsām, piedāvājot stilīgu apģērbu kolekciju visai ģimenei. Daudzu preses dienas viešņu kolekcijas favorīts bija šosezon tik aktuālā rupjā adījuma pelēka oversize stila jaka. To pielaikoja arī ģimenes un dzīvesstila blogere Kristīne Dzenīte, kura izskatījās patiesi stilīga un gatava aukstajai sezonai. TV personība Kristīne Virsnīte atzinīgi novērtēja RESERVED apģērbu piedāvājumu bērniem, kā arī ēdienu un dzīvesstila blogere Signe Meirāne vairākus no modernajiem apģērbu modeļiem novērtēja par ļoti pievilcīgiem, īpaši izceļot bērnu modes elementus jaunajā kolekcijā.

CITI ŠOBRĪD LASA
Sabiedrībā pazīstami viedokļu līderi iepazīstas ar ģimenes dzīvesstila zīmolu jaunumiem.
Foto: Kaspars Filips Dobrovoļskis
Sabiedrībā pazīstami viedokļu līderi iepazīstas ar ģimenes dzīvesstila zīmolu jaunumiem.
Foto: Kaspars Filips Dobrovoļskis

Lielu apmeklētāju uzmanību izpelnījās Latvijā radītais lietusmēteļu zīmols COLORFALL, kas prezentēja savas kolekcijas jaunākos modeļus. COLORFALL mētelīši krāšņāku padarīs pat visdrūmāko rudens dienu gan paši tā valkātājai, gan arī priecēs apkārtējo acis. Lietusmēteļu funkcionalitātes un stila apvienojumu novērtēja TV seja un raidījuma “Māmiņu Klubs” jaunā vadītāja Rūta Dvinska, kas par savu favorītu izvēlējās mēteli ar latviešiem tik pazīstamo pīlādžu apdruku, bet stiliste Līga Vekmane izvēlējās mēteli sarkanos toņos.

Pašus mazākos pasākuma apmeklētājus priecēja pasaulslavenais rotaļlietu zīmols FISHER PRICE, kas atrādīja nu jau publikai ļoti labi zināmā “Gudrā kucēna” un “Gudrā kucēna māsas” jaunākos dizainus. Suņuki reaģē uz bērnu pieskārieniem ar jautriem izteicieniem un dzīvespriecīgām dziesmiņām, ko uzreiz steidza izmēģināt latviešu “Youtube ģimenes” Gustava Puhova un Baibas Kārkliņas meitiņa Matilde. FISHER PRICE uzsver sava zīmola produkcijas augsto kvalitāti un funkcionalitāti, kas ļauj rotaļlietām būt ne vien ilgstošam bērna pavadonim, bet arī pilda bērna attīstībai tik nepieciešamās funkcijas.

Reklāma
Reklāma

Aicinot ģimenes ar bērniem aktīvu dzīvesveidu neaizmirst arī rudenī, Latviešu ģimenes radītais zīmols BUNGI BUNGI piedāvāja aplūkot un tuvāk iepazīt īpaši vieglos bērnu velosipēdus, kas aprīkoti ar inovatīvo siksnas piedziņas sistēmu. Mazie apmeklētāji turpat izmēģināja koši dzelteno līdzsvara riteni, kura vieglumu īpaši novērtēja mammas, kurām pastaigu laikā uz beigām bieži nākas ritenīšus nest rokās. Arī TV raidījuma “Superbingo” vadītājs un četru meitiņu tēvs Armands Simsons ar sievu Ivetu priecājās par latviešu veikumu, bet modes ekspertes Dace Krieviņa – Bahmane un Kristīne Rudzinska atzinīgi novērtēja Bungi Bungi inovatīvo un vizuāli baudāmo dizainu.

Armands Simsons ar sievu Ivetu un meitu.
Foto: Kaspars Filips Dobrovoļskis

Par skaistu smaidu visiem ģimenes locekļiem, arī pašiem mazākajiem, parūpējās zīmols SPLAT, kas apmeklētājiem prezentēja dabiskas zobu pastas mazuļiem, kā arī jau plašu popularitāti guvušo balinošo zobu pastu ar kokokgli melnā krāsā jaunā versijā ar kadiķa ekstraktu. Preses dienas viesi ar interesi iepazinās ar dabīgo mutes higiēnas produktu klāstu un atzina, ka ir iepriecināti par to, ka SPLAT zīmola produktiem ir tik dabisks sastāvs, kas piemērots visai ģimenei neatkarīgi no vecuma.

Kosmētikas zīmols TRESOR D’AMBRE iepazīstināja ar mūsu pašu dārgakmeņa – dzintara – ekskluzīvajām īpašībām, jo visi šī zīmola produkti ir bagātināti ar dzintara putekļiem. Īpaši lielu interesi preses dienas viesos radīja Latvijas dabas iedvesmotais kosmētikas zīmols MĀRA NATURALS, jo šī kosmētikas zīmola produktu līnijas veidotas, balstoties uz dabiskām sastāvdaļām un izmantojot jaunākās inovācijas. Zīmols uzsvaru liek ne tikai uz augstas kvalitātes un dabīgām sastāvdaļām, bet arī aromātu unikalitāti, ko novērtēja arī preses dienas viesi, par visoriģinālāko atzīstot rabarberu aromātu – tas daudziem uzjundīja bērnības atmiņas. TV personība un topošā māmiņa Lelde Ceriņa novērtēja ne vien kolekcijas, kas piemērotas pieaugušajiem, bet arī mazuļu ādas kopšanas līniju no ZUZE & FRIENDS, savukārt atlēte un olimpiete Ulla Zirne priecājās par zīmola atsvaidzinošo izsmidzināmo ūdeni sejai.

Mazākie viesi bija priecīgi mieloties ar popkornu, košiem virtuļiem un izpētīt tuvāk jaunā, bērnu ādai piemērotā vannas kosmētikas zīmola ZUZE & FRIENDS košās vannas bumbas ar pārsteigumu – nelielu rotaļlietu – vidū, kas katru vannošanos padarīs par jautru piedzīvojumu. Blogere un māmiņa Elizabete Gorina minēja, ka nevar vien sagaidīt, kad varēs jautrās vannas bumbas dot izmēģināt dēlēnam.

Sanākušos vecākus īpaši priecēja produktu patīkamais aromāts un tekstūra, bet visvairāk tas, ka šī zīmola produkti nesatur SLS, SLES, PEGS, parabēnus, silikonu, alkoholu un alergēnus.

Sabiedrībā pazīstami viedokļu līderi iepazīstas ar ģimenes dzīvesstila zīmolu jaunumiem.
Foto: Kaspars Filips Dobrovoļskis
Sabiedrībā pazīstami viedokļu līderi iepazīstas ar ģimenes dzīvesstila zīmolu jaunumiem
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.