FOTO: pašmāju slavenības bauda aristokrātu cienīgas dzīres privātā ballītē Vecrīgā 0
Franču šampanietis Moët Brut Impérial atzīmējis 150 gadu jubileju, kam par godu privātā ballītē Vecrīgas viesnīcā Grand Palace Hotel pulcējās sabiedrībā zināmi cilvēki, baudot noslēpumainības un greznības apdvestu svinību gaisotni. Šampanietis radīts 1869. gadā un nosaukts par godu Moët & Chandon ilgstošajai sadarbībai ar franču galmu.
Atbilstoši labākajām franču aristokrātijas tradīcijām vakara viesus gaidīja karaliski klāts galds un izmeklētas trīs kārtu vakariņas, ko piedāvāja viesnīcas Grand Palace Hotel šefpavārs Roberts Slaidiņš, turklāt katram ēdienam vīnziņa, Moët Hennessy zīmolu vēstneša Baltijā Ginta Sniedzes vadībā tika piemeklēts atbilstošs šampanietis. Vakariņas norisinājās privātā gaisotnē vienā no greznākajiem titulētās viesnīcas Grand Palace Hotel luksusa apartamentiem. Pasākumu apmeklēja žurnāla “Pastaiga” galvenā redaktore Liene Stūraine, modes blogere un influencere Līga Zemture, žurnāla “SIN” galvenais redaktors Dāvis Dāvids Sakne, modes dizainere Dace Krieviņa-Bahmane, žurnāliste, grāmatu autore Una Ulme-Sila un citi viesi no radošajām aprindām.
Sanākušie viesi varēja baudīt gan austeres ar laša ikriem un citrona kaviāru, ko papildināja Moët & Chandon Impérial Brut Magnum raksturīgās augļu, citrusa un ziedu nianses, kas rada valdzinošu un elegantu garšu, gan ceptu ātes fileju ar jāņogu uzpūteni, ko krāšņoja Moët & Chandon Rose Imperial Brut Magnum ar izteikti svaigu sarkano ogu buķeti un perfekti strukturētu garšu. Savukārt deserts pārsteidza ar gaisīga mango musa un Moët & Chandon Nectar Imperial nevainojamo garšas simfoniju un piesātināto aromāta buķeti. Daudzi īpaši novērtēja iespēju ieturēt vakariņas dzīvās mūzikas pavadījumā, jo viesiem uzstājās talantīgais mūziķis Mareks Radzēvičs, kurš iekrāsoja vakaru ar skaistu čella spēli.
“Moët & Chandon ar lepnumu svin šampanieša Moët Impérial 150. dzimšanas dienu. Tas ir dzēriens, kas atspoguļo Moët & Chandon šampaniešu nama vērienu, grandiozumu un augsto līmeni jau kopš 1869. gada,” atklāj Moët zīmola vadītāja Diāna Liepiņa.
“Interesanti, ka Moët Impérial pirmā šampanieša partija tika piegādāta franču galmam tieši Francijas imperatora Napoleona Bonaparta 100. dzimšanas dienā, vēl vairāk uzsverot Moët & Chandon šampaniešu nama ciešo saikni ar franču aristokrātiju, kas spilgti izceļ zīmolu pārējo vidū,” zina stāstīt Diāna Liepiņa.
Pasākumu, kurš izpelnījās lielu viesu sajūsmu un atzinību, rīkoja vadošais augstākās klases dzērienu pārdošanas uzņēmums Baltijā Prike sadarbībā ar viesnīcu Grand Palace Hotel un tās atzīto šefpavāru Robertu Slaidiņu.
Par godu 150. gadu jubilejai Moët Brut Impérial ir pieejams īpašā limited edition pudelē, kuras dizainā izcelts zeltīts “I” jeb “Impérial” logotips.