Noslēdzies starptautiskā jaunuzņēmumu konkursa “Creative Business Cup” Latvijas un Baltijas jūras reģiona fināls.
Noslēdzies starptautiskā jaunuzņēmumu konkursa “Creative Business Cup” Latvijas un Baltijas jūras reģiona fināls.
Publicitātes foto

FOTO: Pašmāju jaunuzņēmums atzīts par dubultuzvarētāju Latvijas un Baltijas jūras reģionā 0

Noslēdzoties starptautiskā jaunuzņēmumu konkursa “Creative Business Cup” Latvijas un Baltijas jūras reģiona fināliem, par dubultuzvarētāju atzīts pašmāju jaunuzņēmums – elektroniskā ģitāras pedāļa autori “Gamechanger Audio”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

Viņi jau 27. novembrī dosies uz “Creative Business Cup” lielo finālu Kopenhāgenā, Dānijā, kur kopā ar 70 valstu pārstāvjiem sacentīsies par galveno balvu – 15 000 eiro naudas prēmiju.

“Creative Business Cup” Latvijas un Baltijas jūras reģiona fināli norisinājās Rīgā 18. un 19. oktobrī foruma “New Realities. Creative Industries Forum” ietvaros. Divu dienu garumā pieci Latvijas uzņēmumi un pieci Baltijas jūras reģiona uzņēmumi prezentēja savus inovatīvos risinājumus un biznesa idejas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Katra pārstāvētā ideja bija savā ziņā unikāla, taču žūrijas komanda bija vienisprātis, ka tieši “Gamechanger Audio” piemīt vislielākais potenciāls veiksmes stāstam starptautiskajā tirgū.

Uzvarētāji ieguva arī “Northern Dimension Partnership on Culture” (NDPC) piešķirto naudas balvu 3000 eiro sava uzņēmuma attīstīšanai.

“Gamechanger audio” ir viena no inovatīvākajām kompānijām, ar kuru pēdējā laikā ir sanācis iepazīties, un tas ir lielisks pierādījums tam, ka esam spējīgi piedāvāt augstas kvalitātes produktus un pakalpojumus starptautiskā līmenī.

Tādi konkursi kā Creative Business Cup sniedz būtisku stimulu Latvijas inovatīvajiem uzņēmumiem attīstīt savus produktus un nākt klajā ar jaunām, radošām idejām un tikt pamanītiem ne tikai vietējā, bet arī starptautiskā mērogā.

“Tas ir liels gods, ka Latvijas uzņēmums, kas ražo sava veida nišas produktu, var sasniegt tik pozitīvus rezultātus un sadarboties ar tādiem rokmūzikas grandiem kā “Jack White”, “U2”, “Rammstein” u. c., palīdzot veidot labvēlīgu vidi investīcijām un nesot Latvijas vārdu pasaulē,” komentē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) direktors Andris Ozols.

Godpilno otro vietu “Creative Business Cup” Latvijas finālā šogad ieguva virtuālā spēle “CheeksUp”, kas ir palīgs logopēdiem un vecākiem skaņu izrunas uzlabošanai pirmsskolas vecuma bērniem, savukārt trešajā vietā ierindojās 3D poligrāfijas ģipšu ražotājs “CastPrint”, kas piedāvā inovatīvu pieeju medicīnisko lūzumu ārstēšanā.

Reklāma
Reklāma

Būtiski, ka tāpat kā pērn uz Kopenhāgenu dosies arī otrās un trešās vietas ieguvēji, lai demonstrētu savus produktus starptautiskai auditorijai un piedalītos tematiskajās sacensībās un kontaktu veidošanā.

“Creative Business Cup” Baltijas jūras reģiona finālā otro vietu un 2000 EUR naudas balvu ieguva Lietuvas uzņēmums “Interactio”, kas nodrošina tulkošanas pakalpojumus mobilajās ierīcēs.

Somijas uzņēmums “Myssy” ierindojās trešajā vietā un saņēma balvu 1000 EUR apmērā, lai turpinātu sava uzņēmuma attīstību, kura koncepcijas pamatā ir Somijas senioru radītu vilnas produktu tirdzniecība.

“Creative Business Cup” ir Dānijā radies starptautisks, ikgadējs konkurss, kura mērķis ir atbalstīt inovatīvas idejas un veicināt to attīstību, pulcējot uzņēmējus no visas pasaules.

Konkurss dod iespēju uzņēmumiem satikties ar investoriem un potenciālajiem sadarbības partneriem, apmainīties ar idejām, sasniegt globālo tirgu, rast jaunus kontaktus, atrast papildus finansējumu, kā arī iegūt atpazīstamību un neatsveramu pieredzi.

Gan Latvijas, gan Baltijas jūras reģiona konkursa žūriju veidoja pašmāju un starptautisku institūciju pārstāvji un radošo industriju eksperti, kuru uzdevums bija sīvā konkurencē izvēlēties labāko no labākajiem jaunuzņēmumiem Latvijā un Baltijas jūras reģionā.

“New Realities. Creative Industries Forum” pulcēja Baltijas jūras reģiona radošo industriju ekspertus un spēcīgākos Latvijas un Baltijas jūras reģiona jaunuzņēmumus.

Foruma ietvaros noslēdzās radošās darbības nedēļa radi!2018 ar diskusiju “Radi–dari”, kas bija veltīta kļūdīšanās kultūrai un stereotipu mazināšanai par to.

“Creative Business Cup” atlasi Latvijā organizēja LIAA Radošo industriju inkubators sadarbībā ar jauno uzņēmēju centru “Jobs&Society” un “Story Hub”.

Konkursa partneri: Latvijas Republikas Kultūras ministrija, Ziemeļu Ministru padomes birojs Latvijā un Dānijas Kultūras institūts. Konkursu finansēja ERAF projekts “Reģionālie biznesa inkubatori un Radošo industriju inkubators”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.