No šodienas “Lattelecom” pārtop par “Tet”. Ko tas nozīmē klientiem? 3
Šodien, 1. aprīlī, SIA “Lattelecom” oficiāli kļūst par SIA “Tet”, informē uzņēmums.
Turpmāk klienti saziņā visos kanālos saskarsies ar “Tet”, nosaukumu 2. aprīlī mainīs arī ierastie Wi-Fi tīklu nosaukumi, un aprīļa laikā mainīsies veikalu noformējums.
Pāreja uz “Tet” būs pakāpeniska, un klientiem nav nepieciešams veikt papildu darbības – tā notiks automātiski.
“Tet” turpmākajos trīs gados īstenos digitālo transformāciju un iedzīvinās jaunas vērtības, pirmajā vietā liekot cilvēku un viņa dzīves kvalitātes uzlabošanu. “Tet” mērķis ir būt vienkāršam un saprotamam zīmolam un pakalpojumu izstrādē aktīvi iesaistīt klientus, uzsver uzņēmums.
Jauno “Tet” izskatu un vārdu jau ieguvuši Lattelecom veikali Rīgā (t/p Alfa un Dzirnavu ielā) un Rēzeknē. Tiem vēl šonedēļ sekos veikals t/c Akropole, kā arī veikali Liepājā, Cēsīs un Jēkabpilī, bet visu aprīli zīmola maiņu piedzīvos pārējie Lattelecom veikali.
Klientiem pāreja būs vienkārša
Ierastie klientu numuri, uzņēmuma norēķinu konti, pakalpojumu nosacījumi un līdzšinējie rēķinu saņemšanas un apmaksas datumi paliek nemainīgi.
Vienīgais, kas klientam turpmāk jādara – veicot bankā maksājumu, kā saņēmējs jānorāda jaunais SIA “Tet”. Tomēr pirmajos pāris mēnešos maksājums nonāks pareizajam adresātam arī tad, ja klientam maiņu veikt būs aizmirsies. Automātiskie maksājumi bankā nav jāmaina – pāreja notiks nemanot.
Turpmāk klienti saziņā visos kanālos saskarsies ar “Tet” – kā čatbotā un e-pastos, tā arī zvanu centrā un pakalpojumu pārskatos.
Aprīļa izskaņā būs pieejama jaunā “Tet” mājaslapa, kā izstrādē un testēšanā jau šobrīd iesaistījušies vairāk nekā 1100 cilvēki, kuru lietotāju pieredze ņemta vērā mājaslapas izstrādē. Ņemot vērā, ka lielākā daļa mājaslapas apmeklētāju to lieto mobilajās ierīcēs, jaunā mājaslapa veidota, vispirms domājot par tās lietojamību mobilajos ekrānos (“mobile first”).
Ierastie Wi-Fi tīkli 2. aprīlī jau būs atrodami ar citu vārdu – Tet-free, Tet-skola un Tet_plus. Tos lietojot pirmo reizi, būs nepieciešams savā ierīcē nomainīt tīklu, un Tet_plus (līdzšinējā Lattelecom_plus) lietotājiem – vienreizēji ievadīt paroli.
Lai klientiem sniegtu pakalpojumus ātri un ērti, nākamajos trīs gados iekšējo un ārējo procesu digitālajā transformācijā plānots ieguldīt 12 miljonus eiro. Projektā paredzēta IT sistēmu maiņa un daudzu procesu pārskatīšana.
Piemēram, uzlabojot procesus un IT sistēmas, plānots ieviest risinājumu, kas ļaus identificēt un novērst problēmas tīklā vai Wi-Fi rūterī, pirms vēl tās iestājušās un klients tās ir pamanījis.
Savukārt, attīstot automatizētas un personificētas komunikācijas rīkus, klienti varēs ātrāk un vienkāršāk saņemt precīzu nepieciešamo informāciju, samazinot konsultācijas ilgumu pat sešas reizes – piecas minūtes līdzšinējo 20-30 minūšu vietā.