Influenceri un pašmāju slavenības ballējas "Collex" atklāšanā

FOTO. Latvijas populārākie influenceri un pašmāju slavenības ballējas “Collex” atklāšanā 0

Šīs nedēļas sākumā radošumu rosinošajās mākslas centra „Zuzeum” telpās pulcējās influenceri, PR un mārketinga nozares pārstāvji, slavenības un citi lūgtie viesi, lai izmeklētā soft opening kokteiļballītē nosvinētu talantu un influenceru menedžmenta aģentūras Collex atklāšanu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Pasākuma viesu vidū manītas influenceres Laura Saulīte, Laura Vizla, Dace Bahmane, Signe Meirāne, Ulla Zirne, stiliste Žanna Dubska, aktieris Maksims Busels, influenceris Andrejs Čistjakovs, modes redaktore Kristīne Rudzinska un citas sabiedrībā pazīstamas personas.

„Influenceri ir svarīga mārketinga sastāvdaļa, kuru nozīme aizvien pieaug. Tomēr līdz ar to pieaug arī influenceru atbildība. Sabiedrībai ir nepieciešamas ne tikai glītas bildes, bet arī izglītojošs saturs, influenceriem ir jāmāk veidot video, pārbaudīt faktus un nodrošināt labu reputāciju, tāpēc darbs pie satura veidošanas aizvien pieaug. Mēs kā influenceru, satura autoru un talantu aģentūra varam ļaut viņiem radoši darboties, pārņemot administratīvos un tehniskos risinājumus, nodrošinot labākus reklāmdevēju nosacījumus, plašāku potenciālo klientu bāzi un sniedzot citus atbalsta pasākumus,” aģentūras būtību ieskicē „Collex” biznesa attīstības direktors Deniss Ševeļovs, uzsverot, ka „Collex” ir pirmā šāda veida aģentūra Latvijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pasākuma laikā viesi ne tikai guva ieskatu ietekmētāju mārketingā 2022, iepazinās ar „Collex” biznesa misiju, bet arī lieliski pavadīja laiku, baudot „Zuzeum” skaistās telpas, tostarp jumta terasi, draudzīgu atmosfēru, saturīgas sarunas, pieredzes apmaiņu, stilīgu DJ setu, ko piedāvāja ELVI SOULSYSTEMS, kā arī gardus džina un tonika kokteiļus un pārsteigumus no vienīgā džina, kuru atzīst karaliene, – „Bombay Sapphire”.

Aģentūras kodolu veido – Deniss Ševeļovs, viens no zinošākajiem ekspertiem par Latvijas influenceru mārketingu, un Viktorija Cvetkova, kurai ir liela pieredze darbā ar Latvijas radošajām personībām – mūziķiem un modeļiem, īstenojot daudzus skaistus projektus.

SAISTĪTIE RAKSTI