FOTO: Latviešu skaistules žilbina zīmola Tommy Hilfiger svētku fotosesijā 0
Novembra izskaņā poētiski skaistajā viesnīcā Grand Poet Hotel vadīja līksma svētku rosība, jo šeit norisinājās pazīstamā amerikāņu modes zīmola Tommy Hilfiger fotosesija, kuras laikā zīmola vēstneses Latvijā – dziedātāja Samanta Tīna Poļakova, grupas Tautumeitas menedžere Santa Kola, blogere Alīna Kellere un blogere Linda Ķuze – sastapās ar fotogrāfi radoši aizraujošā foto piedzīvojumā. Zīmola vēstneses tika rūpīgi izvēlētas arī pateicoties viņu radošajām un profesionālajām aktivitātēm, jo zīmols Tommy Hilfiger ir radīts pašapzinīgām meitenēm un sievietēm, kuras apzinās personības lielo nozīmi lieliska stila izveidē.
Viesnīcas greznais interjers nevainojami papildināja zīmola TommyHilfiger 2018./2019. gada rudens/ziemas kolekciju apģērbus, kuros
dominē aktuāli melnais tonis, ko akcentē zīmolam raksturīgās sarkanās, zilās un baltās krāsas, pieguļoši silueti, mežģīnes, koledžas stils un bohēmiskā šika tendences kleitu modē. Koptēlam perfekciju sniedz rokassomas ar ķēdīti, jostas, spoži apavi un gari zābaki, ko lieliski iespējams kombinēt ar īsiem svārkiem. Fotosesijas dalībnieces uzbūra svētku ballītes sajūtu, kuru papildināja Tommy Hilfiger apģērbu piedāvājums svētku reizēm.
Dziedātāja Samanta Tīna Poļakova izvēlējās melnu mežģīņu kleitu, tās siluetu akcentējot ar jostu, un tēlam pieskaņojot svītrainu rokassomu. Savukārt Santa Kola deva priekšroku šobrīd aktuālajam bohēmiskā šika stilam, izvēloties garu kleitu, kuru papildināja ar gaišu rokassomiņu ar sudrabotu ķēdīti. Alīnas Kelleres uzmanību piesaistīja melnā kleita ar ziedu rakstu, kurai blogere pieskaņoja garus zābakus, demonstrējot, ka tos var lieliski kombinēt arī ar romantiska stila kleitu. Linda Ķuze tērpās aktuāli melnajā tonī – eleganta piegriezuma melnai kleitai pieskaņojot koķetas īszeķes, sudrabotus smailpapēžu apavus un rokassomiņu.
Tommy Hilfiger vēlas, lai sievietes justos lieliski ne tikai svētkos, bet arī ikdienā, tāpēc arī zīmola piedāvātie casual stila tērpi ir skaisti un aktuāli. Samanta Tīna Poļakova uzmirdzēja spilgti sarkanā blūzē, kuru kombinēja ar melnām biksēm un melniem augstpapēžu apaviem. Santa Kola izvēlējās Tommy Hilfiger iemiesotā amerikāņu sapņa denim versiju – baltu blūzi kombinējot ar džinsiem, brūnu jostu un brūniem, gariem zābakiem. Alīna Kellere iesaka arī ikdienā izvēlēties svārkus, zīmola signature style svīteri baltos un sarkanos toņos saskaņojot ar ziliem minisvārkiem, garajiem zābakiem un melnu somiņu ar zelta ķēdīti. Linda Ķuze deva priekšroku baltam svīterim ar melniem un sarkaniem elementiem, melnām, pieguļošām biksēm un melniem samta zābakiem ar apjomīgu kvadrātveida papēdi.
Īpašu jautrību meitenēm sagādāja fotosesijas daļa viesnīcas plašajā vestibilā, izmēģinot zeltainos ratiņus bagāžas pārvadāšanai. Fotosesijā daudzkārt tika izmantoti arī citi svētku atribūti – plaukšķenes, zeltaini rotājumi un patīkama mūzika, piemēram, klasiski skaistās Frenka Sinatras dziesmas, uzburot īstenu pasaku valstību jau tā fantastiskajā viesnīcas Grand Poet atmosfērā.
Liela fotosesijas veiksmes atslēga bija arī fotosesijas dalībnieču dažādā nodarbošanās – dziedātāja, menedžere, blogere, uzņēmēja –, kas izpaudās izvēloties sev atbilstošus apģērbu stilus, jo meitenes tērpās gan ļoti jauneklīgi, piemēram, minisvārkos un garos zābakos, gan arī kļuva par īstām dāmām, piemeklējot kleitas elegantos toņos, augstpapēžu kurpes un vakaram piemērotus aksesuārus.
Dziedātāja Samanta Tīna Poļakova ļoti priecājās par fotosesijas radīto svētku noskaņu un norādīja, ka ikvienai fotosesijai vajadzētu norisināties šādi – jautri, atbrīvoti un patiesi līksmi.
Savukārt uzņēmēja Santa Kola uzsvēra arī fotosesijas praktisko devumu ikvienai Tommy Hilfiger zīmola cienītājai Latvijā: “Fotosesijas tēli un veidotie stili sniedz arī dažādas apģērbu kombinēšanas idejas un ieteikumus, kas īpaši svarīgi šajā rosīgajā pirmssvētku laikā, kad pasākums seko pasākumam.”
Ļoti brīvi un dabiski modeles lomā iejutās arī blogere un Mākoņogas plānotāja radītāja Linda Ķuze: “Zīmols Tommy Hilfiger man ir īpaši tuvs arī tāpēc, ka tas ir amerikāņu zīmols un šobrīd mana dzīve norit starp diviem kontinentiem – Latviju un Ameriku. Ļoti priecājos būt par vienu no zīmola vēstnesēm Latvijā!”
Foto: