Rail Baltica būvlaukumā Lietuvā veikta lielākā tilta pāļu pārbaude Lietuvas dzelzceļa vēsturē

FOTO. Kamēr Latvijā “Rail Baltica” dirnē, Lietuvā veic valsts vēsturē vērienīgāko dzelzceļa pārbaudi 0

Rail Baltica būvlaukumā Lietuvā itāļu būvuzņēmums Rizzani de Eccher ir veicis pāļu testēšanu, lai noteiktu un pārbaudītu pāļu nestspēju un integritāti. Testa veikšanai piemērota maksimālā 2280 tonnu slodze – lielākā slodze, kas jebkad izmantota šāda veida testēšanai Lietuvas dzelzceļa vēsturē.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Kādā krāsā jābūt naudas makam, lai piesaistītu finansiālo labklājību? Katrai zodiaka zīmei savs veiksmes tonis
Kokteilis
Laimīgais datums 22.02. – šīm 4 zodiaka zīmēm tā solās būt īpaši veiksmīga diena
Kokteilis
Bijušie ieslodzītie dalās ar šokējošiem faktiem par dzīvi cietumā. Būsi pārsteigts, uzzinot, kādam nolūkam viņi izmanto zobu pastu
Lasīt citas ziņas

“Testēšanas slodze saistīta ar tilta pašsvaru, projektēšanas rezervi un slodzēm, kas ietekmēs tiltu, piemēram, vilcienu slodzi, vēja spiedienu, apledojumu, temperatūras un citām izmaiņām. Maksimālā testa slodze – 2280 tonnas (jeb 22 800 kilonjūtonu) – ir iespaidīgs infrastruktūras pārbaudījums, kas apliecina tās nākotnes ilgtspēju,” norāda Rail Baltica ieviesēja Lietuvā LTG Infra ģenerāldirektors Vitis Žalims (Vytis Žalimas). “Pirmie testēšanas darbi bija veiksmīgi, kas nozīmē, ka uzņēmējs varēs sākt balstu galvu betonēšanas darbus. Uz šiem balstiem tiks uzbūvētas tilta kolonnas – pārejam no pazemes darbiem uz virszemes būvdarbiem,” Vitis Žalims turpina.

Garākā – 1,51 km – Neris tilta būvniecībā līdz šim veikti daudzi sagatavošanas darbi: izveidoti 308 pāļi, kas balstīs tiltu, ar dziļumu līdz 28 metriem, uzstādītas atbalsta sienas, izveidoti piekļuves ceļi, uzsākta sienu montāža un veikta sagatavošanās tilta balstu galvu betonēšanas darbiem. Pēc uzņēmēja aprēķiniem ātrgaitas vilciens šķērsos Neris tiltu 23 sekundēs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.