FOTO: Kā izskatās “Deichmann” veikals, kas drīz tiks atvērts pie mums 0
Samērā lētais Vācijas apavu un apģērbu zīmols “Deichmann”, kas drīzumā sāks saimniekot arī Latvijā, iemantojis popularitāti daudzās Eiropas valstīs.
“LA” paviesojās tirdzniecības centrā “Blue City”, kas atrodas Polijas galvaspilsētā Varšavā, lai apskatītu, kā veikals iekārtots un kādus apavus tajā pārdod.
Kvantitāte pret kvalitāti
Lai gan “Deichmann” veikals piedāvā plašu sortimenta klāstu, kas paredzēts visai ģimenei un apavi tiek pārdoti par pieņemamām cenām, novērojam, ka šaubīga ir to kvalitāte.
Šo veikalu var salīdzināt ar Latvijā jau saimniekojošā veikala tīkla “CCC” piedāvāto produkciju. Proti, apavu daudz un lēti, taču, visticamāk, tie noderēs vien vienai sezonai.
Pārsvarā “Deichmann” apavi ražoti Japānā, Vjetnamā, Indonēzijā un Ķīnā, piedāvājot vīriešiem, sievietēm, jauniešiem un bērniem preces ne tikai ikdienas vajadzībām, bet arī sporta aktivitātēm.
Šeit var iegādāties gan slavenu zīmolu, piemēram, “Nike”, “adidas”, “Puma”, gan mazāk zināmo “Venice” un “Catwalk” zīmolu apavus. Tāpat var nopirkt arī ikdienas un sporta somas, čības, zeķes, naudas makus un apavu kopšanas līdzekļus.
Akropole būs pirmā
“LA” jau ziņoja, ka šā gada pavasarī galvaspilsētā Rīgā tiek plānots atvērt pirmo zīmola veikalu ar nosaukumu “Deichmann apavi”, kas atradīsies jaunajā tirdzniecības centrā “Akropole”.
2008. gadā zīmols iegāja Lietuvas tirgū, un patlaban kaimiņvalstī darbojas astoņpadsmit “Deichmann” zīmola veikali. Kompānijas pārstāvji norāda, ka turpmāko gadu laikā tā plāno iekarot arī pārējās Baltijas valstis, tai skaitā Latviju.