Foto – Karīna Miezāja

FOTO: Jana Duļevska, Pauls Timrots un Ineta Radēviča strādā pasu nodaļā 3

Atklājot laba servisa kustības kampaņu valsts pārvaldē, ceturtdien, 14. septembrī, iedzīvotājiem bija unikāla iespēja noformēt vai saņemt savu pasi vai personas apliecību (eID karti) pie sabiedrībā zināmiem cilvēkiem.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Kā saprast, ka organismam trūkst D vitamīna? 5 pazīmes, kas palīdzēs to atklāt
“Bruņumašīnā atrasti trīs miruši ASV karavīri. Ceturtais tiek meklēts…” Jaunākā informācija par ASV karavīriem Lietuvā 265
TV24
“A, ēst tu gribi? Darbu gribi?” Blodons nikns uz Latvijas iedzīvotājiem, kuri “norok” ekonomiski pamatotus būvprojektus
Lasīt citas ziņas

Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē Valsts kanceleja jau trešo gadu pēc kārtas aicina iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos, informēja Valsts kancelejā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kampaņu atklāja ar īpašu pasākumu, kurā Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes klientu apkalpošanas speciālistu lomā iejutās Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis, Latvijas Vieglatlētikas savienības prezidente Ineta Radēviča, Radio SWH personība Kaspars Breidaks, TV personība Jana Duļevska un SEB bankas Private Banking vadītāja Aija Miķelsone.

J.Duļevska akcentē, ka “valsts pārvaldes klientu apkalpošana augstā līmenī veicina iedzīvotāju uzticēšanos valsts iekārtai un pārliecību par pārvaldes funkciju sekmīgu izpildi. Savukārt tas iedrošina klientu savā veidā piedalīties valsts attīstības procesos”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.