FOTO: Atklāts pirmais jaunā koncepta optikas salons “Vizionette” 0
Baltijā lielākais redzes aprūpes uzņēmums “OC Vision” tirgū ieviesis jaunu optikas zīmolu. “Pasaules Optikas” briļļu saloni tiks pārveidoti par mūsdienīgu, inovatīvu un 21. gadsimtam atbilstošu optikas veikalu tīklu “Vizionette”.
Durvis plašākai publikai jau vēris pirmais optikas veikals “Vizionette”, kas atrodas t/c “Domina Shopping”, savukārt, otra salona atklāšanas pasākums “Galerija Centrs” gaidāms šī gada oktobrī.
Jaunajos optikas salonos būs iespēja ne tikai iegādāties jaunākajām briļļu modes tendencēm pasaulē atbilstošas brilles, bet arī pirmo reizi optikas nozarē būs pieejams pašapkalpošanās sektors: briļļu izvēli atvieglos pārdomāts iekārtojums un tehnoloģijas.
“OC Vision” valdes priekšsēdētājs Jānis Dzenis norāda, ka kopš 1991. gada, kad tika atvērts pirmais “Vision Express” Latvijā, pagājis vairāk nekā ceturtdaļgadsimts. Šo gadu laikā “OC Vision” ir pierādījis, ka vietējā kapitāla uzņēmums var veidot un attīstīt optometrijas nozari Latvijā.
“Mēs esam pārliecināti, ka ikviens šeit varēs atrast savas brilles, ar kurām lepoties, un kontaktlēcas, kas derēs kā uzlietas! Turklāt, esam optikas salonu iekārtojuši mājīgi, lai ikviens tajā justos komfortabli.”
OC Vision Tirdzniecības attīstības direktore Marta Siliniece skaidro, ka uzņēmuma veiktie pētījumi liecina, ka lielākās barjeras, pērkot brilles, ir ilgais meklēšanas laiks, pārāk šaurs sortiments, augsta briļļu cena un bailes no redzes pārbaudes.
Tāpēc jaunā “Vizionette” koncepta ietvaros iepirkšanās būs gan izklaidējoša, gan izglītojoša. Liels uzsvars optikā ir jaunākajiem dizaineru zīmoliem – “Hugo Boss”, “Gucci”, “Marc O’Polo”, “Andy Wolf”, “Tom Tailor”, “Ted Baker”, “S.Laurent”, “Guess”, “Versace”, “Prada” u.c. unikālā vismaz 20 modeļu sortimentā, kas nav pieejams nekur citur Baltijā.
Tāpat jaunais optikas koncepts atbalstīs arī vietējos dizainerus – no nākamā gada marta pircējiem tiks piedāvāta mūsdienīgā latviešu zīmola “One Wolf” saulesbriļļu kolekcija.
Tāpat optikas salonā būs pieejama briļļu pašapkalpošanās remontdarbnīca, kurā klienti ērti varēs paši saskrūvēt un notīrīt savas brilles. Veikalā būs pieejams vairākkārt uzpildāms briļļu tīrīšanas šķidrums, ko klienti pēc īpašas “Vizionette” pudelītes iegādes, varēs paši uzpildīt bez maksas.
Jaunais zīmols “Vizionette” ir tapis sadarbībā ar reklāmas aģentūru “Pagan Ogilvy”, grafisko dizaineri Viesturu Staņislavski, bet telpu dizainu jaunajiem optikas veikaliem veidojusi aģentūra “Colorart Media”.
“OC Vision” ir lielākais optikas un optometrijas pakalpojumu sniedzējs Baltijas valstīs, kas rūpējas par klientu acu veselību un redzes komfortu.
“OC Vision” pakalpojumi ir saņemami 72 mazumtirdzniecības veikalos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kā arī vairumtirdzniecībā. Uzņēmuma konsolidētais bruto apgrozījums 2018. gadā sasniedzis 25 miljonus eiro.
Uzņēmums darbojas kopš 1991.gada, tā galvenā mītne atrodas Rīgā. “OC Vision” uzņēmumu grupā ietilpst veikalu tīkli “Vision Express” Latvijā un Lietuvā, “OptiO” Latvijā un Lietuvā, “Pasaules Optika” | “Vizionette” Latvijā, veikals “Lornete” Latvijā, interneta veikals “dr.Lensor” Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kā arī vairumtirgotājs “opptica” Baltijā un NVS.
Uzņēmuma dibinātāji un attīstītāji ir Latvijas pilsoņi un optometrijas mācību spēki no Latvijas Universitātes, kas ir viena no optometrijas pētniecības un izglītības līderēm Eiropā. “OC Vision” ir optometrijas studiju programmas atbalstītājs Latvijas Universitātē.