FOTO: “Akropole” – viens no pēdējo gadu vērienīgākajiem un galvu reibinošākajiem projektiem 0
Rīgā, Maskavas ielā, Dienvidu tilta pakājē, kur kopš 19.gadsimta atradās Latvijā pazīstamā Kuzņecova porcelāna un fajansa fabrika, rīdziniekiem un galvaspilsētas viesiem durvis vakar vēra jaunais iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole”.
“Akropole” ir arī pirmā Latvijā, kas piedāvā apmeklētājiem vienuviet gan iepirkšanos, gan tādu izklaidi, kādas citur pagaidām vēl nav.
Lai “Akropoli” izstaigātu no viena gala līdz otram, iepirktos veikalā, pusdienotu kafejnīcā vai izklaidētos kādā no piedāvātajām izklaides vietām, te patiesībā būtu jāpavada visa diena.
Tāpēc vairāku simtu metru garais pārgājiens pāri teritorijai un no viena ēkas stūra līdz pretējam – garām te acis žilbinošajiem skatlogiem un uzrakstiem, daudzus var arī nogurdināt.
Liela daļa šo veikalu zīmolu, piemēram, “Apranga”, Gerry Weber”, “Zara”, “Salamander” mūsu pircējiem jau gan ir labi pazīstami. Taču ir arī jauni, kuri Latvijas tirgū ienāk reizē ar “Akropoles” atvēršanu, piemēram, apģērbu veikals “Oysho”, sporta un brīvā laika preču veikals “USC”, galantērijas preču veikals “Deichmann”.
Starp jaunpienācējiem, kuri līdz šim Latvijā nebija pazīstami, citu starā ir arī Vācijas apģērbu un apavu veikals “VAN GRAAF”.
“Mēs piedāvāsim pircējiem ikdienas un lietišķā stila apģērbus un apavus vīriešiem un sievietēm, kuras apzinās jaunākās modes tendences,” stāsta veikala “VAN GRAAF” vadītāja Agnese Masaļska.
Apģērbi pieejami dažādās cenās, sākot no pamata segmenta līdz augstas kvalitātes zīmolu cenām. VAN GRAAF sadarbojas ar 200 starptautiskiem modes zīmoliem, piemēram, “Armani”, “Calvin Klein”, “Ralph Lauren”, “Tommy Hilfiger”, “Guess”, “Adidas” un citiem, kas nozīmē augstu kvalitāti un stilu daudzveidību.
Pirmais VAN GRAAF veikals tika atvērts 2001. gadā. Pašlaik uzņēmumam ir 17 veikali Austrijā, Polijā, Čehijā, Ungārijā un Šveicē.
Kā stāsta “Maxima Latvija” valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers, no citiem “Maxima” veikaliem to atšķir piedāvātā pārtikas preču klāsta digitālie ekrāni, preču elektroniskās cenu zīmes un citu viedo tehnoloģiju pielietojumi.
Veikalā ir ieviesta digitalizēta sistēma pārtikas produktu derīguma termiņa savlaicīgai noteikšanai, kas kalpo pārtikas atkritumu samazināšanai.
Cita starpā te atvērts arī jauns mazā formāta jeb convenience store “Maxima Express” veikals, kurā nevaļīgākie pircēji var nopirkt jau gatavus ēdienus maltītēm gan uz vietas, gan līdzi ņemšanai.
Lielais pārsteigums
“Akropoles” lielais pārsteigums ir arī pirmajā stāvā iekārtotais ledus laukums, kuru apmeklētāji var izmantot gan slidošanai, gan kērlinga un hokeja spēlēm.
Ēkas otro stāvu, kurp aizved slīdošās kāpnes, aizņem telpas atpūtai un izklaidei.
Kā vēsta, “Apollo Kino” vadītājs Edgars Hartmanis, apmeklētājiem būs atvērtas 9 dažādas kinozāles kopskaitā ar 1146 sēdvietām, kur divas mazākajās ir 41 sēdvieta katrā, bet pašā lielākajā – IMAX zālē ir vietas 276 skatītājiem.
Izvēloties kinozāli, apmeklētājiem būs iespēja izvēlēties arī kādu no trim sēdvietu veidiem: kluba sēdvietas ar anatomiski pielāgotu augstas kvalitātes krēslu; sēdvietas ar iespēju noskatīties kinofilmu, sēžot divvietīgā dīvānā; zvaigžņu sēdvietas īpaši ērtam un netraucētam kinoseansam.
Visās “Apollo Kino” auditorijās uzstādīti Barco 4K lāzerprojektori, kas nodrošinās izcilu attēla kvalitāti kā 2D, tā 3D formātā. Kinozāles aprīkotas ar Dolby ATMOS un 7.1. skaņas sistēmām, kas sniedz jaudīgu un daudzdimensionālu skaņu.
Savukārt ar visjaunākajām tehnoloģijām aprīkotajā izklaides centrā “O’ learys” apmeklētājiem piedāvā uzspēlēt boulingu, šaflbordu (galda kērlings), šautriņas, biljardu, galda hokeju un citas spēles.
Par godu “Akropoles” atvēršanai un par prieku tās apmeklētājiem četras šīs nedēļas nogales dienas ēkā notiks dažādi pasākumi, citu starpā grupu “The Sound Poets”, “Triānas Parks” koncerti.
Sestdien visjaunākajiem apmeklētājiem paredzēts koncertuzvedums” Patiešām Maziņajiem”, pasākums kopā ar zinātkāres centru”ZINOO”, kā arī ledus šovs “Alise Brīnumzemē”.