Iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole”.
Iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole”.
Foto: Karīna Miezāja

FOTO: “Akropolē” atklāti jauni veikali: Baltijā pirmais “USC” un jauna koncepta “Sports Direct” 0

Daudzfunkcionālajā iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” atklāti divi sporta un brīvā laika preču veikali “USC” un “Sports Direct”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
RAKSTA REDAKTORS
4 biežākās kļūdas, kāpēc topošie šoferi “izkrīt” CSDD braukšanas eksāmenā. Tās der atcerēties arī pieredzējušiem šoferiem
Lasīt citas ziņas
Šis būs jau trešais “Sports Direct” veikals Latvijā, toties “USC” zīmolam šī ir debija Baltijas tirgū.

Jaunatklātie veikali būs vērtīgs papildinājums virknei modes un dzīvesstila preču zīmolu, iespaidīgajai izklaides zonai un plašajam ēdinātāju klāstam.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Esam gandarīti, ka vairāk nekā 170 modes un dzīvesstila veikalu klāstam ir pievienojušies arī aktīvās atpūtas piekritēju iemīļoti zīmoli, kas radīti sportam, atpūtai dabā un brīvā laika pavadīšanai,” stāsta “Akropole Rīga” vadītājs un “Akropolis Group” valdes priekšsēdētājs Vitauts Labecks.

“Mūsu mērķis ir piedāvāt apmeklētājiem ne tikai līdz šim nepieredzētas atpūtas un izklaides iespējas, bet arī labāko iepirkšanās pieredzi Latvijā, domājot par ikkatra klienta vēlmēm, vajadzībām un finansiālajām iespējām. Gan labi zināmā “Sports Direct”, gan arī Latvijas jaunatklājuma “USC” piedāvājumā sev tīkamāko spēs atrast ikviens aktīvās atpūtas entuziasts.”

Baltijas tirgus debitants “USC” vairāk vērsts uz jauniešu auditoriju, piedāvājot jaunajai paaudzei plašu brīvā laika apģērbu un apavu klāstu.

"Akropolē" atvērti "Sports Direct" un "USC"

Zīmola pārstāvji norāda, ka mūsdienās vairs nepastāv stingras robežas starp ikdienas apģērbu un augsto, ekskluzīvo modi jeb high-fashion, tādēļ “USC” piedāvā plašāko un pasaulē iekārotāko zīmolu klāstu, vienlaikus nodrošinot autentisku iepirkšanās pieredzi ikvienam pircējam Eiropā un tagad – arī Latvijā.

700 m2 lielajā “USC” veikalā pieejami apavi un apģērbi no zīmoliem Alpha Industries, Calvin Klein, Diesel, Emporio Armani, Lacoste, Tommy Hilfiger u.c.

Latvijā lielākais “Sports Direct” veikals iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” apmeklētājiem būs pieejams 1066 m2 platībā.

Lai gan šis ir trešais “Sports Direct” veikals Latvijā, “Akropolē” esošajam veikalam ir pilnīgi jauns koncepts gan interjera, gan arī piedāvātā sortimenta ziņā.

Jaunatvērtajā veikalā ir pieejamas preces sportam, brīvā laika pavadīšanai un atpūtai dabā, un tajā pārstāvēti tādi zīmoli kā Nike, Adidas, Puma, Karrimor, Reebok, Lonsdale, Under Armour, Sketchers un daudzi citi.

Iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” divos stāvos pārstāvēti ne vien labi zināmi un pircēju iecienīti modes un dzīvesstila preču zīmoli, bet arī Latvijā līdz šim nebijušu zīmolu veikali, 30 restorāni un kafejnīcas dažādām gaumēm, vērienīga vissezonas slidotava, kinoteātris ar deviņām skatītāju zālēm (tostarp Latvijā pirmo IMAX kino zāli), plašs un elegants Maxima XXX lielveikals, mūsdienīga fitnesa zāle, kā arī ārtelpu bērnu spēļlaukums.

Reklāma
Reklāma

“O’Learys” izklaides zonā pieejams boulings, biljards, sporta spēļu simulatori un citas aizraujošas atpūtas un izklaides iespējas visai ģimenei.

Savukārt īpaši izveidotajā “vecpilsētas” zonā “Akropoles” apmeklētājiem ir iespēja sajust teritorijas vēsturisko auru, jo interjerā izmantoti elementi no bijušās Kuzņecova porcelāna un fajansa fabrikas.

“Akropole” ir pirmais iepirkšanās centrs Latvijā, kas jau projektēšanas stadijā ieguvis prestižo BREEAM sertifikātu un ticis celts saskaņā ar pasaules vadošo ilgtspējības vērtēšanas sistēmu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.