“Forevers” veikalā Dzelzavas ielā, Rīgā.
“Forevers” veikalā Dzelzavas ielā, Rīgā.
Publicitātes foto

“Forevers” veikalu tīkla attīstībā gatavojas ieguldīt līdz pusmiljonam eiro 0

Gpārstrādes uzņēmums SIA “Forevers tuvākajos divos gados sava veikalu tīkla attīstībā ieguldīs līdz pusmiljonam eiro, koncentrējoties uz jau esošo veikalu modernizēšanu, kā arī plānojot atvērt vēl desmit veikalus jau šogad.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

Kā informēja uzņēmuma īpašnieks Andrejs Ždans, pērn veikalu tīkla attīstībā ieguldīti 77 000 eiro, atverot deviņas jaunas tirdzniecības vietas un renovējot 12 veikalus visā Latvijā. Patlaban uzņēmuma veikalu tīklu veido 88 tirdzniecības vietas.

Pērn uzņēmums ieviesa jaunu koncepciju, savos veikalos paplašinot tradicionālo un svaigas gaļas izstrādājumu sortimentu un sākot piedāvāt arī citu kategoriju produktus no Latvijas ražotāju sortimenta.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mērķis ir stiprināt uzņēmuma pozīcijas vietējā tirgū, investējot gan veikala tīkla attīstībā, gan kāpinot klientu lojalitāti. Mūsu priekšrocība ir spēja elastīgi pielāgoties aktuālajām klientu paradumu tendencēm. Redzam, ka, pateicoties specializēto veikalu cenu politikai, plašam produkcijas piedāvājumam, kā arī veikalu modernajam aprīkojumam, mazie nišas veikali, kuros vienuviet iespējams iegādāties ikdienas patēriņam vajadzīgās preces, veido ievērojamu konkurenci lielo tirdzniecības ķēžu veikaliem, un turpmākajos gados šī tendence pastiprināsies,” sacīja Ždans.

Arī jaunākās pircēju paradumu tendences rādot, ka specializētie veikali iemanto lielāku popularitāti pircēju vidū. Saskaņā ar “Forevers” un pētījumu aģentūras “Norstat Latvia” veikto aptauju, katrs trešais Latvijas iedzīvotājs specializētajos veikalos iepērkas vienu reizi nedēļā un biežāk. Turklāt paradums specializētajos veikalos iepirkties vienu reizi nedēļā un biežāk izteikti iezīmējas Latgalē – to atzīst 40% reģiona iedzīvotāju.

Dodot priekšroku specializētajiem gaļas veikaliem, kā svarīgāko kritēriju aptaujas dalībnieki min gaļas produktu augsto kvalitāti, vienlaicīgi norādot, ka nišas veikalu plauktos vienmēr nopērkami svaigi gaļas produkti. Tāpat respondenti atzīst, ka plašais un daudzveidīgais gaļas produkcijas sortiments ir būtisks faktors, kāpēc pircēji gaļas produktus iepērk specializētajos veikalos. Tajā pašā laikā, pircējiem izvēloties gaļas produkcijas iepirkšanās vietu, svarīgs ir cenas faktors, ko apliecina arī aptaujas rezultāti, kas parāda, ka izdevīgas ražotāju cenas ir liela priekšrocība.

Sekojot līdzi pircēju paradumiem, “Forevers” pērn paplašināja savu veikalu tīkla koncepciju, līdzās gaļas produktiem piedāvājot arī citu pazīstamu Latvijas ražotāju produkciju. Ar šo soli “Forevers” savos veikalos pakāpeniski ievieš “mazā lielveikala” principu. Šobrīd uzņēmuma veikalos nopērkamas arī tādas preces kā maize, piena produkti, pankūkas, pelmeņi, konservēti produkti, tomātu mērces, majonēze, kā arī sulas un ūdens. Uzņēmums sadarbojas ar 20-30 vietējiem ražotājiem.

Reklāma
Reklāma

Kā ziņots, “Forevers” 2017.gadā strādāja ar 34,953 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 10,3% vairāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa samazinājās līdz 1,019 miljoniem eiro.

“Forevers” reģistrēts 1996.gadā, pamatkapitāls ir 6,305 miljoni eiro. “Forevers” ražo desas, cīsiņus, kūpinājumus, kā arī svaigas gaļas produkciju.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.