Pārliecināšana un uzstāšanās prasmes 21
5. Pārliecināšana ir komunikācijas prasmju veids
To bieži var sajaukt ar sarunu taktiku, taču pastāv skaidra atšķirība.
Lai gan sarunu mērķis ir ļaut abām pusēm panākt saskaņotu rezultātu, izmantojot savstarpēju kompromisu, pārliecināšana ir noderīga, lai panāktu, ka otra puse pievienojas jūsu pusei. Tomēr abas prasmes darbojas roku rokā.
4. Uzstāšanās prasmes
Tās tagad ir īpaši būtiskas tāpēc, ka sabiedrība pāriet uz hibrīddarbu, un spēja attālināti prezentēties, pārliecināt kļūst par būtisku komunikācijas rīku komplekta daļu.
Ir jāspēj pielāgot savas prezentācijas, lai tās būtu saistošas, īstā veidā nodotu pareizo informāciju un jābūt ļoti efektīvai tādā veidā, kas piesaista auditorijas uzmanību neatkarīgi no tā, vai viņi strādā pie virtuves galda mājās vai birojā.