Publicitātes foto

“Food Union” Latvijas uzņēmumi šogad notur apgrozījumu virs 110 miljoniem eiro 0

Koncerna “Food Union” trīs uzņēmumu Latvijā “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas piensaimnieks” kopējais apgrozījums šogad saglabājies pagājušajā gada līmenī, sacīja piena pārstrādes uzņēmuma “Rīgas piena kombināts” valdes priekšsēdētājs un koncerna finanšu direktors Eiropā Normunds Staņēvičs.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
RAKSTA REDAKTORS
4 biežākās kļūdas, kāpēc topošie šoferi “izkrīt” CSDD braukšanas eksāmenā. Tās der atcerēties arī pieredzējušiem šoferiem
Lasīt citas ziņas

“Plānots, ka 2017.gadā visi trīs uzņēmumi būs strādājuši tāpat kā pērn, kad summētais apgrozījums bija virs 110 miljoniem eiro,” sacīja Staņēvičs.

Komentējot “Rīgas piena kombināts” šā gada finanšu rezultātus, Staņēvičs teica, ka arī tie būs līdzīgi kā 2016.gadā, kas ir labs rādītājs, ņemot vērā šā gada piena tirgus konjunktūru, svaigpiena cenai sasniedzot rekordu. Staņēvičs paskaidroja, ka pieaugošās gala produktu cenas nedaudz ietekmēja vietējo pirktspēju.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vienlaikus viņš piebilda, ka nav pamatoti skatīt “Rīgas piena kombināts” finanšu rādītājus atrauti no diviem citiem “Food Union” grupas uzņēmumiem Latvijā – “Rīgas piensaimnieka” un “Valmieras piena”.

“Lai arī visi trīs uzņēmumi juridiski nav apvienoti, operatīvi integrācija lielā mērā ir notikusi, kas nozīmē, ka liela daļu grupas funkciju tiek centralizētas tieši uz “Rīgas piena kombināts” platformas. Piemēram, pārdošanas, mārketinga, iepirkumu un citas funkcijas ir centralizētas AS “Rīgas piena kombināts”, tādējādi šo funkciju budžeti no visiem trim uzņēmumiem tiek attiecināti vienam,” teica Staņēvičs.

Viņš arī pastāstīja, ka šajā gadā “Food Union” izstrādāja kopumā 36 jaunus produktus, tajā skaitā 23 piena produktus un 13 saldējumus. Starp piena produktu jaunumiem ir gan iecienīties tradicionālie produkti ar jaunām garšām, gan produkti jaunās kategorijās.

Šis gads “Food Union” bijis arī nozīmīgs arī uz patērētājiem orientētas stratēģijas turpināšanā, atklājot saldējuma sezonu ar pirmo saldējuma festivālu Latvijā, realizējot “Vislatvijas Lielo Piena loteriju”, kā arī īstenojot citas aktivitātes.

Informācija, “Firmas.lv” liecina, ka 2016.gadā “Rīgas piena kombināts” strādāja ar 81,739 miljonu eiro apgrozījumu un 581 798 eiro zaudējumiem, savukārt “Valmieras piens” strādāja ar 29,844 miljonu eiro apgrozījumu un 64 365 eiro peļņu, bet “Rīgas piensaimnieks” apgrozījums bija 32,635 miljoni eiro un peļņa – 564 317 eiro.

“Food Union” grupā ietilpst AS “Rīgas piena kombināts”, AS “Valmieras piens”, AS “Rīgas piensaimnieks”, kā arī saldējuma ražotājs “Premia” Igaunijā, uzņēmumi “Premier Is” un “Hjem Is” Dānijā, “Isbjųrn Is” Norvēģijā, “Alpin57Lux” Rumānijā un saldējuma ražotājs Baltkrievijā “Ingman Ice Cream”.

Reklāma
Reklāma

“Food Union” grupa eksportē produkciju uz vairāk nekā 25 valstīm visā pasaulē, taču uzņēmuma galvenie tirgi ir Latvija, Lietuva, Igaunija, Dānija, Norvēģija, Polija, Nīderlande, Apvienotā Karaliste, Azerbaidžāna, Krievija un Ķīna. “Food Union” grupā Eiropā kopumā strādā vairāk nekā 2500 darbinieku, no kuriem vairāk nekā 1200 darbinieku strādā uzņēmumos Baltijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.