Publicitātes foto

“Food Union” Ķīnā ražos biezpiena sieriņus 3

“Food Union” plāno Ķīnā ražot biezpiena sieriņus, kura pagatavošanā izmantos Latvijā ražoto biezpienu.

Reklāma
Reklāma
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
Lasīt citas ziņas

To šodien “Prudentia” un “Nasdaq Riga” rīkotajās rīta debatēs par piena nozares nākotni atklāja “Food Union” grupā ietilpstošā a/s “Rīgas Piena kombināts” valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs. Viņš sacīja, ka biezpienu Ķīnas tirgum paredzēts vest no Latvijas, tur to safasēs ar šokolādi un realizēs kā biezpiena sieriņus. Tas būs prototips sieriņam “Kārums”, kādu to pazīstam Latvijā, bet pagaidām gan nav zināms, ar kādu zīmolu to virzīs Ķīnas tirgū. Lai ražotu piena produktus Ķīnā, tur paredzēts izveidot ražotnes un tas jau būs nākamais uzņēmuma solis šajā tirgū. Līdz šim uzņēmums uz Ķīnu eksportējis tikai saldējumu.

N. Staņēvičs arī atklāja, ka uz Ķīnu plānots virzīt zīmolu “Limbažu piens”, kas tulkojumā nozīmē “Lielais baltais nams”. Jau esot izstrādāta stratēģija un koncepts, kā šo zīmolu virzīt Ķīnas tirgū. Jāņem vērā tas, ka Ķīnas iedzīvotājiem ir paniskas bailes no vietējās pārtikas, jo daudzi esot saindējušies un pat miruši, tāpēc kvalitatīvas eiropeiskas pārtikas ražošana ir iespēja, kas jāizmanto.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pirktspēja Ķīnā esot ļoti zema, lielākoties ļaudis “dzīvo zem viena dolāra dienā”, taču lielajās pilsētās, tostarp Šanhajā ir turīgi iedzīvotāji, kas vēlas patērēt kvalitatīvu pārtiku. Staņēvičš arī atklāja, ka viena no kultūras izpausmēm tur ir lielā cieņa pret veciem ļaudīm un bērniem un tā ir iespēja, kā Latvijas ražotājs var atvērt Ķīnas patērētāja maciņu un nokļūt viņa ledusskapī.

Šobrīd Ķīnā strādā 10 “Food Union” darbinieki un visu procesu vada uzņēmuma lielākais akcionārs Andrejs Beshmeļņickis, kurš tagad dzīvo Honkongā.

Jau vēstīts, ka “Food Union” eksportu uz Ķīnu sāka ar saldējumu pagājušā gada maijā. Eksports tika organizēts sadarbībā ar Ķīnas pārtikas koncernu “Bright Food Group”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.