Jaunie “Lakto zaļā tēja” produkti.
Jaunie “Lakto zaļā tēja” produkti.
Publicitātes foto.

“Food Union” investē 70 000 eiro zīmola “Lakto” paplašināšanā 0

Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmumu grupa “Food Union” radījusi jaunu produktu kategoriju – raudzēta piena dzērienus “Lakto” ar zaļās tējas ekstraktu trīs garšās.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

Kā informē uzņēmuma pārstāvji, kopējās investīcijas, kas ieguldītas jaunumu izstrādē un palaišanā tirgū, ir ap 70 000 eiro.

Uzņēmumā norāda, ka līdz ar jaunajiem “Lakto” produktiem sperts nākamais attīstības solis svaigo piena produktu Izcilības centra izveidē uz AS “Rīgas piena kombināts” bāzes.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Lakto zaļās tējas” pamatā ir Latvijas zinātnieku izstrādātā unikālā formula, kurā augstākās kvalitātes pienam tiek pievienotas vērtīgās L.acidophilus LA un Bifidobacterium BB pienskābās baktērijas. Līdztekus produkts ir bagātināts ar dabīgām augļu un ogu piedevām, kā arī B6 vitamīnu un tējas ekstraktu.

Kopumā patērētājiem raudzēta piena produkti “Lakto zaļā tēja” tiek piedāvāti ar trīs garšu kombinācijām, kas tapušas, iedvesmojoties no šobrīd pārtikas nozarē tik pieprasītām austrumnieciskām notīm – citrons un laims ar zaļo tēju, līčija ar zaļo un balto tēju, upenes ar zaļo tēju.

“Vēlamies, lai šajos ne tika vienkāršajos apstākļos ikviens varētu pārliecinoši teikt: “Esmu uz strīpas!”, tāpēc nolēmām paplašināt mūsu veselīgākā zīmola klāstu ar laikam un pircēju vēlmēm atbilstošu piedāvājumu. Zinām, ka patērētāji un arī ārsti atzinīgi vērtē “Lakto” pozitīvās īpašības,” norādīja “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja Latvijā Ilona Jaroša.

Visi jaunie “Lakto zaļā tēja” jogurti pieejami videi draudzīgos, pilnībā pārstrādājamos PET iepakojumos ar tilpumu 270 grami. Jogurti nopērkami Latvijas lielākajos tirdzniecības tīklos “Rimi”, “Stockmann”, “Aibe”, “Narvesen”, “Elvi”, “Mego”, “Beta”, “Top”, “Lats” un www.rimi.lv, kā arī mazākos piemājas veikaliņos, bet no 14. aprīļa būs pieejami arī “Maxima” veikalos.

“Food Union” grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas piensaimnieks”, lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā “Premia”, saldējuma ražotāju Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītāju “Hjem Is”, saldējuma ražotāju Norvēģijā “Isbjørn Is”, saldējuma ražotāju Rumānijā “Alpin57Lux” un saldējuma ražotāju Baltkrievijā “Ingman Ice Cream”. 2018.gadā Food Union atvēra divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā. 2018.gadā “Food Union” grupa Eiropā apgrozīja vairāk nekā 280 miljonus eiro, kas ir par 11% vairāk nekā iepriekšējā periodā, un strādāja ar vairāk nekā 9,8 miljonu eiro peļņu. “Food Union” grupā nodarbināti vairāk nekā 2500 cilvēku.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.