“Food Union” investē 190 000 eiro saldējumu zīmolu paplašināšanā 0
Sākoties jaunajai vasaras sezonai, piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” paplašinājis saldējumu klāstu ar 10 jauniem produktiem. Starp jaunumiem ir trīs gardēžu saldējumi “Ekselence”, pieci biezpiena sieriņa saldējumi “Kārums”, kā arī pa vienam zīmola “Pols” un “Klasika saldējumiem. Kopējās investīcijas, kuras uzņēmums ieguldījis jauno produktu izstrādē un palaišanā tirgū, ir ap 190 000 eiro.
“Iepriekšējos gados esam ieviesuši daudz un dažādus inovatīvus saldējumus, bet šogad īpašu uzsvaru liekam uz klasisku garšu jaunām interpretācijām un ne tik ierastām formām un tekstūrām. Ļoti svarīgi ir arī uzlabot esošo saldējumu sortimentu. Piemēram, šogad daudz domājām pie vafeļu kraukšķīguma uzlabošanas, un kopumā starp šīs sezonas jaunumiem favorītus varēs atrast ikviens aukstā garduma cienītājs. Attieksme pret augstvērtīgām izejvielām nemainās – joprojām saldējumu ražojam no kvalitatīvākā Latvijas piena un saldā krējuma,” norādīja saldējumu zīmolu vadītāja Sandra Usačeva.
“Food Union” grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas piensaimnieks”, lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā “Premia”, lielāko saldējuma ražotāju Dānijā “Premier Is”, saldējuma ražotāju Norvēģijā “Isbjørn Is”, saldējuma ražotāju Rumānijā “Alpin57Lux” un saldējuma ražotāju Baltkrievijā “Ingman Ice Cream”.
“Food Union” grupas kopējais apgrozījums 2016. gadā sasniedza 247 miljonus eiro. Grupā kopumā tiek nodarbināti vairāk nekā 2500 darbinieku, no kuriem vairāk nekā 1200 darbinieku strādā uzņēmumos Baltijā.