Publicitātes foto

“Food Union” iegulda 800 000 eiro zīmola “Valmiera” pārveidē un jaunos jogurtos 1

Piena pārstrādes uzņēmumu grupa “Food Union” investējusi vairāk nekā 800 000 eiro zīmola “Valmiera” pilnveidošanā, nomainot tā vizuālo izskatu un papildinot zīmolu ar deviņiem jauniem jogurta veidiem, informē uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas

Ar mērķi piešķirt piena produktiem “Valmiera” mūsdienīgāku veidolu un veicināt to konkurētspēju tirgū, ir veiktas ievērojamas pārmaiņas zīmola vizuālajā izskatā un pozicionējumā. Tagad visiem “Valmieras” produktiem ir lakonisks logotips, koši dizaina elementi un moderni krāsu toņi.

“Zīmols “Valmiera” vēsturiski ir bijis spēcīgs tādās tradicionālās piena produktu kategorijās kā krējums un biezpiens. Vienlaikus piena meistari vienmēr gatavi radīt jaunus produktus. Tāpēc izvirzījām mērķi – lai uzrunātu mūsdienu prasīgos pircējus, zīmolam jākļūst progresīvākam gan produktu daudzveidībā un noformējumā, gan arī komunikācijā,” atzina “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja Ilva Veidemane.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņa arī norādīja, ka vienlaikus uzņēmums sācis darbu pie zīmola “Valmiera” lielgraudu biezpiena ražošanas modernizēšanas, iegādājoties jaunu ražošanas līniju, kā arī veicis ilgstošu darbu pie jaunu “Valmieras” produktu izstrādes.

Jaunajā “Valmiera” zīmolā ietilpst arī deviņi jauni bifido jogurti, kuru receptē tiek izmantotas augstvērtīgās BB-12 bifidobaktērijas un ir samazināts cukura daudzums. Šie produkti ir pieejami ar trīs veidu garšām – mango un marakuja, zemene un alveja, mellene un lavanda. Bifido jogurti tiek pildīti 320g glāzītēs un tiem ir bieza konsistence,.

Līdztekus radīta arī “Valmieras” dzeramo jogurtu sērija patērētājiem ar dinamiskāku dzīves ritumu, kas pieejama videi draudzīgajās divu tilpumu (290g un 730g) “Zaļi pakots” PET pudelēs. Šī “Valmieras” produktu sērija ir ar četrām garšām – persiks ar jasmīnu, ābols ar laimu, mellene ar lavandu un patērētāju jau iecienīto mango-vaniļas jogurtu.

Līdz ar to patlaban zīmola “Valmiera” portfelī ir 31 produkts: piens un kefīrs (1L), trīs mazāka izmēra krējumi (320g) un trīs lielāka izmēra krējumi (450g), sviests (180g) un saldais krējums (200ml), trīs klasiski biezpieni (180g) un divi lielgraudu biezpieni (300g), divi Grieķu jogurti (370g), trīs Bifido jogurti (370g), seši dzeramie jogurti (divi no tiem 730g, četri – 290g), piecas tīrkultūras (četras no tām 300g un viena – 750g).

Jau ziņots, ka “Food Union” ir starptautiska uzņēmumu grupa, kas nodarbojas ar piena produktu un saldējuma ražošanu astoņās valstīs. Tajā ietilpst uzņēmumi “Rīgas piensaimnieks”, “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens”, saldējuma ražotājs “Premia” Igaunijā, uzņēmumi “Premier Is” un “Hjem Is” Dānijā, “Isbjrn Is” Norvēģijā, “Alpin57Lux” Rumānijā, “Ingman Ice Cream” Baltkrievijā. 2018.gadā “Food Union” atvēra divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā. Koncerna lielākais akcionārs ir tās dibinātājs un globālais vadītājs Andrejs Beshmeļņickis, taču grupas dalībnieku sastāvā ir arī Hongkongā bāzētais investīciju uzņēmums “Meridian Capital Limited” un viena no Āzijas lielākajām privātā kapitāla firmām PAG.

Reklāma
Reklāma

“Food Union” uzņēmumu apgrozījums Latvijā pagājušajā gadā bija 121,5 miljoni eiro, kas ir par 4,8% vairāk nekā 2017.gadā. Tostarp “Rīgas piena kombināta” un tās meitaskompānijas “Valmieras piens” konsolidētais apgrozījums 2018.gadā bija 88,7 miljoni eiro, bet peļņa – 108 400 eiro, savukārt “Rīgas piensaimnieka” apgrozījums bija 32,8 miljoni eiro, bet peļņa – 4,3 miljoni eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.