Publicitātes foto.

“Food Union” iegulda 1,12 miljonus eiro zīmola “Lakto” attīstībā 0

Turpinot līdzšinējo stratēģiju ražot augstas pievienotās vērtības produktus, piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” veicis investīcijas 1,12 miljonu eiro apmērā raudzēta piena produktu zīmola “Lakto” attīstībā, pilnveidojot receptūru, ieviešot jaunu vizuālo identitāti un uzstādot jaunu produktu ražošanas līniju.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas

Vienlaikus, sekojot pārtikas nozares un veselīga uztura tendencēm, uzņēmums ir uzlabojis dzeramo “Lakto” receptūru, samazinot pievienotā cukura daudzumu par 30%, saglabājot podukta raksturīgo garšu.

Tāpat pārmaiņas piedzīvojis arī “Lakto” ārējais izskats. Ar mērķi padarīt šo zīmolu vēl konkurētspējīgāku un mūsdienīgāku, tam izstrādāta jauna vizuālā identitāte. Līdztekus uzņēmums ir iegādājies jaunu iekārtu “Lakto” ražošanai 450g un 280g ietilpīgos jauna dizaina iepakojumos, kas ir ne vien ērti ikdienas lietošanai, bet arī pilnībā pārstrādājami, tādēļ videi draudzīgāki.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mēs kā nozares līderis esam līdzatbildīgi par veselīga dzīvesveida veicināšanu un atbildīgu produktu patēriņu, jo tādā veidā varam veidot ilgtspējīgu sabiedrības attīstību. Šo iemeslu dēļ nolēmām īstenot kompleksu inovāciju kopumu mūsu visveselīgāko produktu kategorijā “Lakto”, jo saskatām tajā lielu nākotnes potenciālu. Šie jaunievedumi ir nozīmīgi arī tāpēc, ka tie ir daļa no “Food Union” svaigo piena produktu Izcilības centra izveides, kuru plānojam noslēgt 2020.gadā,” uzsver “Food Union” finanšu direktors Eiropā un AS “Rīgas piena kombināts” valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

Patlabanraudzēta piena produktu “Lakto” klāstā ir 18 produkti – sešu veidu garšas lielajos 450g iepakojumos, piecu veidu garšas vienas porcijas jeb 100g iepakojumos, piecu veidu garšas 220g glāzītēs un jauna dizaina 280g iepakojumā ir pieejams proteīna dzēriens “Lakto PRO”.

“Food Union” ir lielākais piena pārstrādes uzņēmums Latvijā, kā arī vadošais saldējuma ražotājs Baltijas valstīs. “Food Union” grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas piensaimnieks”, lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā “Premia”, lielāko saldējuma ražotāju Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītāju “Hjem Is”, saldējuma ražotāju Norvēģijā “Isbjørn Is”, saldējuma ražotāju Rumānijā “Alpin57Lux” un saldējuma ražotāju Baltkrievijā “Ingman Ice Cream”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.