Publicitātes foto

Filma “Intervija” internetā nopelnījusi 31 miljonu dolāru 0

Kinostudijas “Sony” provokatīvā komēdija “The Interview” nopelnījusi 31 miljonu ASV dolāru (26 miljonus eiro) no izrādīšanas internetā un nedaudzos kabeļtelevīzijas kanālos, otrdien paziņoja studija.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
Lasīt citas ziņas

Kopš 24. decembra filma 4,3 miljonus reižu tikusi par maksu straumēta vai lejupielādēta.

Tikmēr ienākumi no biļešu tirgošanas kinoteātros sasnieguši piecus miljonus dolāru (4,2 miljonus eiro). Kinolenti izrāda apmēram 580 kinoteātros Ziemeļamerikā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā jau ziņots, plašu rezonansi izraisījusī komēdija “The Interview” stāsta par atentātu pret Ziemeļkorejas diktatoru Kimu Čenunu. Pēc hakeru kiberuzbrukumiem un draudiem sarīkot teroraktus kinoteātros studija sākotnēji atteicās no filmas izrādīšanas, tomēr, reaģējot uz kritiķu, arī prezidenta Baraka Obamas pārmetumiem, ka nav pieļaujama izteiksmes brīvības apdraudēšana, nolēma šo lēmumu pārskatīt.

“Sony” cenšas atpelnīt filmas budžetu 44 miljonu dolāru (36 miljonu eiro) apmērā, kā arī mārketinga izmaksas – apmēram 30 līdz 40 miljonus dolāru (24,7 līdz 33 miljonus eiro).

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.