“Faktiski mēs paši izplatām propagandu, daloties ar to un komentējot,” eksperte to raksturo kā komunikācijas plānu 37
Mēs paši zināmā mērā izplatām Krievijas propagandu! Piemēram, tviterī mani regulāri sasniedz izrāvumi no Solovjova daiļrades, kur ir kaut kādi video fragmenti, ar kuriem dalās paši tviteristi. Rezultātā – mēs paši dalāmies ar propagandu! Kāda velna pēc, tā TV24 raidījumā “Nacionālo interešu klubs” vaicā Baiba Liepiņa, Latvijas Reklāmas asociācijas valdes priekšsēdētāja.
Sanāk, ka tvitera lietotāji, paužot savas dusmas, neapmierinātību, komentējot šos visus absurdus, padod tos vēl tālāk, tādā veidā paši vēl vairāk izplatot šos propagandas materiālus.
“Uz to jau arī ir uzbūvēta liela daļa komunikācijas plānu, ka cilvēks ir sociāla būtne, viņš gribēs padot tālāk to, kas viņu interesē vai šokē – baumas, tenkas un visu tamlīdzīgo. Ar digitālo platformu palīdzību tas izplatās nenormālos tempos uz priekšu un ar aizliegumu palīdzību tur neko nevar ietekmēt,” tā situāciju ar netīšu propagandas materiālu izplatīšanu raksturo Reklāmas asociācijas valdes priekšsēdētāja.